معجزه یخ روی گردن: از این روش درمانی جالب غافل نشوید

توسطتحریریه خبرنامه

اسفند ۴, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۴, ۱۳۹۹

طبیعی است که انسان‌ها بخواهند تا جایی که ممکن است جوان بمانند. ما به دنبال درمان‌های مدرن برای جوان ماندن هستیم اما نباید موارد سنتی را که به همان اندازه موثر هستند، فراموش کنیم. طب سوزنی و یخ درمانی قرن‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند و ممکن است به رفع اختلالات مختلف کمک کنند.

در این نوشتار با معجزه یخ روی گردن آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید‍‍!

چطور یخ را روی نقطه فنگ فو قرار بدهیم

روی شکم دراز بکشید و راحت باشید. یک مکعب یخ را روی نقطه مشخص شده در تصویر قرار دهید و بگذارید 15-20 دقیقه بماند، اما نه بیشتر. متخصصان طب سوزنی توصیه می‌کنند این کار را دو بار در روز انجام دهید.

Picture1

فراموش نکنید که قبل از انجام یخ درمانی با پزشک خود مشورت کنید.

چه اتفاقی می‌افتد اگر یک قالب یخ را روی گردن خود قرار دهید

طب سنتی چینی می‌گوید ترکیبی از نقطه فنگ فو و یخ درمانی ممکن است کل بدن را جوان کند. تحریک این نقطه با یک مکعب یخ ممکن است به شما در گرفتن انرژی بیشتر و در نتیجه سلامتی بیشتر کمک کند. شگفت انگیز به نظر می‌رسد! به سادگی هر روز یک مکعب یخ را روی نقطه فنگ فو قرار دهید.

در زیر برخی از مزایای این روش ذکر شده است.

مطلب مرتبط: لاغری با طب فشاری؛ با فشار این ۵ نقطه اشتهای ‌تان را کاهش دهید

۱. معجزه یخ روی گردن؛ می‌تواند سردرد و درد را کاهش دهد

نقطه فنگ فو با بهبودی سردرد، انرژی کم و سرگیجه همراه است. قرار دادن یخ روی نقاط فشار مناسب می‌تواند انرژی را تحریک کند. این انرژی علیه درد هدایت می‌شود. یخ، بهترین راه حل برای سردرد است.

۲. می‌تواند سندرم پیشاقاعدگی را کاهش دهد

یک معجزه یخ روی گردن تسکین PMS یا سندرم پیشاقاعدگی است. هنگامی که برای تحریک نقطه فنگ فو از فشار یا یخ استفاده می‌کنید، سندرم پیشاقاعدگی کاهش را تجربه می‌کنید. این نقطه همچنین رابطه مستقیمی با چرخه قاعدگی بدن دارد و تحریک آن می‌تواند روند قاعدگی را نرمال کند.

مطلب مرتبط: ۱۲ درمان خانگی موثر برای تسکین سریع درد قاعدگی

۳. معجزه یخ روی گردن؛ می‌تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد

از نظر کتابهای طب چینی، تحریک نقطه فنگ فو به بهبود کیفیت خواب و درمان بی خوابی کمک می‌کند. این کار ممکن است به شما کمک کند زودتر بخوابید و نیمه شب بیدار نشوید. در نتیجه، بدن شما بیشتر استراحت می‌کند و عادت‌های خواب را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهد.

۴. می‌تواند استرس را کاهش دهد

این نقطه اختلالات روانی-عاطفی، افسردگی و استرس را کنترل می‌کند. به گفته افرادی که این روش را امتحان کرده‌اند، تحریک این نقطه ، سطح استرس و اضطراب کمتر می‌شود. مطمئناً، اگر نقطه فنگ فو را تحریک کنید، این بیماری بیماری‌های روانشناختی را درمان نمی‌کند، اما می‌تواند به بهبود و کاهش آنها کمک کند.

مطلب مرتبط: ۸ ماده غذایی که به کاهش اضطراب کمک می کنند

۵. می‌تواند هضم را بهبود دهد

دیگر معجزه یخ روی گردن، بهبود هضم است. این منطقه در فرآیندهای مهم بدن مانند بلع و بزاق نقش دارد. در نتیجه، ممکن است به ما در هضم بهتر غذا کمک کند. علاوه بر این، ممکن است درد شکم، التهاب و گرفتگی را کاهش دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *