جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

صالح به نیروهای امنیتی: بدون اجازه رهبری حق اشتراک در مجالس و محافل موسسات خارجی را ندارید!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در یک تصمیم تازه می گوید به نیروهای امنیتی توصیه شده است که بدون اجازه مقامات بلندپایه رهبری حق اشتراک در مجالس و محافل موسسات خارجی را ندارد.

امرالله صالح امروز سه‌شنبه (28دلو) در گزارش جلسه شش ونیم صبح نگاشته است که به تمام منسوبین امنیتی توصیه شده که بدون اجازه مقامات بلند رهبری حق اشتراک در مجالس و محافل مؤسسات خارجی را ندارند.

این تصمیم پس از آن گرفته شده که پیش از این او در زمان سرپرستی اش در وزارت داخله گفته بود که به خاطر ایجاد فرهنگ موثر مدیریتی و رهبری، به تمام منسوبین وزارت امورداخله با یونفورم عسکری و اسلحه در محافل عروسی، شیرنی خوری در هوتل‌ها، مراسم فاتحه‌خوانی در مساجد و خرید برای خانواده از بازار، اشتراک نکنند.

صالح  افزوده که ترور راننده وزیر دفاع به اسم محمد افضل مشهور به سلیمان همراه با پسرش شایعه است و قتل او ترور نه بلکه یک قضیه جنایی است.

به گفته او راننده وزیر دفاع به دلیل مشکلات خانوادگی که داشت خودکشی کرده و مدت‌ها پیش از وزارت دفاع هم منفصل شده بود.

معاون اول ریاست جمهوری در خصوص بازداشتی ها مبنی بر فساد اداری در گمرک کابل گفته است افرادی بازداشت شده کسانی اند که از ثبت و اسناد دهی به موترهای یک کلید یک منبع فساد برای خود ساخته بودند.

او تاکید کرده که یک جمع دیگر از این افراد فراری و تحت پیگرد اند.

نا امنی ها در ولسوالی های کابل

امرالله صالح در ادامه نگاشته است که نیروهای ارتش یازده حلقه ماین را در ولسوالی سروبی کشف و خنثی کرده اند.

به گفته او حین خنثی سازی این ماین ها در داخل موتر هاموی با زیر پا ماندن دستورالعمل‌ها و بی‌احتیاطی یک ماین انفجار کرده سه نیروی ارتش کشته و بشمول دو افسر ارتش 5 تن زخمی شده اند.

صالح خاطرنشان کرده که تعدادی از طالبان که ولسوالی سروبی و جگدلک را ناامن کرده بودند پس از عملیات نیروهای امنیتی کشته شده اند.

او تاکید کرده که اجساد کشته شدگان طالب به بیرون از سروبی و جگدلک منتقل و تحت پیگیری قرار دارند تا مشخص شود این اجساد به کجا انتقال و کی ها بوده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان