جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

رژیم مایر: برنامه غذایی که وزن خانم بازیگر را ۲۰ کیلو کاهش داد!

خواندن 5 دقیقه
0
(0)

اوایل سال گذشته، ربل ویلسون اعلام کرد که که سال 2020 “سال سلامتی” او خواهد بود و می‌خواهد به وزن هدف خود یعنی ۷۴ کیلو برسد.

از آن زمان به بعد، تغییر به مرور در اندام این بازیگر دیده شد. و تحول چشمگیر او باعث شد بسیاری به این فکر بیفتند که او چطور وزن خود را کاهش می‌دهد. در نهایت مشخص شد که ویلسون از رژیم مایر متد پیروی کرده‌است. رژیم مایر توسط داکتر فرانتس مایر، پزشک اتریشی، تقریباً 100 سال پیش توسعه داده شده‌است.

مطلب مرتبط: ۱۵ ترفند لاغری موثر که سلبریتی ها سرش قسم می خورند

رژیم مایر چیست؟

رژیم مایر ممکن است یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین رژیم‌های لاغری باشد، اما پیگیری آن نیز نسبتاً آسان است. در اینجا توضیحاتی در مورد چگونگی تاثیر و نحوه عملکرد این رژیم غذایی آورده شده‌است.

بنا به گزارش‌ها داکتر فرانتس مایر، توسعه‌دهنده رژیم مایر معتقد بوده‌است که همه چیز به روده متصل است و آنچه می‌خوریم (یا نمی‌خوریم) می‌تواند بر سلامت ما تأثیر بگذارد. به گفته مجله پیپِل، “مایر اعتقاد داشت که اکثر افراد سیستم هضم خود را با غذاهایی که می‌خورند و نحوه خوردن آنها مسموم می‌کنند.”

گرچه مطمئناً می‌توانیم از یک برنامه غذایی سالم و روده-محور پیروی کنیم، اما رژیم مایر برخی از روش‌های دیگر نیز دارد که کمی محدودکننده به نظر می‌رسند یا کاملاً عجیب هستند. اول اینکه، بیشتر افرادی که به دنبال رژیم مایر هستند، یک هفته یا بیشتر را در “مرکز پزشکی”ویوامایر (سه مکان در سراسر اتریش و یک مکان در لندن وجود دارد) می‌گذرانند که هزینه آن تقریباً 2200 دالر است. کسانی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستند می‌توانند با خرید کتاب رژیم مایر در آمازون برنامه را دنبال کنند.

سازندگان رژیم مایر برای کسانی که نمی‌توانند در این اردوگاه گران‌قیمت شرکت کنند، یک برنامه غذایی ویژه 14 روزه ایجاد کردند که به منظور کاهش وزن در عرض دو هفته انجام می‌شود.

مطلب مرتبط: رژیم لاغری ارتشی؛ کاهش وزن ۵ کیلو در هفته (همراه با یک مونه برنامه غذایی)

رژیم مایر چطور تاثیر خود را می‌گذارد؟

روش مایر ریشه در فلسفه سنتی دارد و ارزش خوردن آگاهانه را تبلیغ می‌کند. متخصصان مایر متد معتقدند که کلید سلامتی و کاهش وزن از طریق رژیم غذایی خوب و سالم است. از این رو، رژیم مایر تأکید زیادی بر گنجاندن غذاهایی دارد که  هضم را تقویت می‌کنند.

رژیم مایر با سم زدایی کل بدن تاثیر خود را می‌گذارد. این کار معمولاً با معرفی یک رژیم غذایی محدود یا افزودن مکمل‌هایی است که می‌توانند بدن را “تمیز” کنند. این کار با کمک ویتامین‌های طبیعی و غذاهای آنتی‌اکسیدانی انجام می‌شود که به مدیریت سطح pH بدن و تعادل قلیایی کمک می‌کنند.

14 روز بدون کافئین یا شکر

اجتناب از مصرف قهوه (یا هر چیزی که حاوی کافئین است) و شکر یکی دیگر از موارد مهم در رژیم مایر است. البته سازگاری با رژیم جدید و سم زدایی بدن ممکن است از 2-3 روز طول بکشد.

رژیم مایر مصرف میان وعده را ترویج نمی‌کند

در حالی که بسیاری از رژیم‌های لاغری صرفمیان وعده سالم و وعده‌های غذایی کوچک‌تر را تشویق می‌کنند، رژیم مایر هر نوع میان وعده در طول روز را ممنوع می‌کند.

بر خلاف رژیم‌های لاغری دیگر، این برنامه غذایی تأکید بر صبحانه منظم را دارد و باعث می‌شود که فرد از وعده شام ​​صرف نظر کند.

لبنیات و گلوتن نیز دو موردی هستند که رژیم مایر محدود می‌کند. خوردن غذاهای خام بعد از ساعت 4 بعد از ظهر نیز چیزی است که رژیم غذایی توصیه نمی‌کند.

مصرف مکمل‌های غذایی همراه مقدار زیادی آب در طول روز، مانند سایر رژیم های لاغری، پیش شرط است.

مطلب مرتبط: رژیم لاغری سریع؛ با این رژیم غذایی در ۷ روز کیلوهای اضافی تان را از دست بدهید

سایر مواردی که در رژیم مایر توصیه می‌شوند

رژیم مایر تمرکز اصلی خود را روی “آگاهی” فرد در مورد آنچه می‌خورد و زمان خوردن می‌گذارد. به دنبال‌کنندگان رژیم مایر توصیه می‌شوند هنگام صرف غذا از تلفن یا صفحه نمایش دوری کنند. به همین ترتیب، فرد باید به جای سریع غذا خوردن روی حداقل 32-40 بار جویدن لقمه‌ها تمرکز کند. هر دوی این‌ها اقدامات مثری برای ترویج کاهش وزن و احساس سیری هستند بدون اینکه واقعاً زیاد غذا بخورید.

در رژیم مایر، چه چیزی می‌توانید بخورید و از چه چیزهایی باید اجتناب ‌کنید؟

در رژیم مایر، هیچ نگرانی در مورد اینکه شخص چه چیزی باید بخورد یا نباید بخورد، وجود ندارد. به دنبال‌کنندگان این رژیم لاغری توصیه می‌شوند وعده‌های غذایی خود را با پیروی از قوانین تهیه کنند.

در حالی که رژیم غذایی مایر می‌تواند بسیار شبیه به یک رژیم غذایی قلیایی باشد، برخی از قوانین و مقررات متفاوت هم دارد. یک وعده غذایی خوب با روش مایر شامل پروتئین، غلات، مغزیات و دانه‌ها، سبزیجات (پالک (اسفناج)، جوانه‌ها، پیاز، کلم بروکلی)، میوه‌های فصلی، چای سبز‌، نوشیدنی‌های میوه‌ای تازه مانند آب انار است.

در رژیم مایر مصرف پروبیوتیک مجاز است

این رژیم همچنین مصرف سوپ و سبزیجات، روغن زیتون، سرکه سیب و روغن نارگیل را توصیه می‌کند. انواع پنیر (مانند پنیر بز) و خامه ترش نیز مجاز است.

از آنجا که سلامت روده از اهمیت بالایی برخوردار است، مصرف پروبیوتیک‌ها (کشک یا ماست) توصیه می‌شود. انواع ماهی مثل سالمون و سینه مرغ مجاز است.

آیا رژیم مایر در تسریع کاهش وزن موثر است؟

پیروی از یک رویکرد تغذیه‌ای آگاهانه، در طولانی مدت می‌تواند برای کاهش وزن و حفظ وزن در طولانی مدت مفید باشد. از آنجا که رژیم مایر کمی از هر گروه اصلی غذایی را شامل می‌شود، احتمال کمتری برای عدم دریافت یک ماده مغذی وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان