جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

از ماین های مقناطیسی تا هماهنگی های نهادی؛ صالح خواهان وضاحت دادستانی کل در باره فرار یک اختطاف‌چی شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید یک رباینده مرتبط با باند روحاند زیر عنوان مریض روانی به شفاخانه ملکی انتقال یافته و از آنجا فرار داده شده است. او از دادستانی کل خواسته در این مورد وضاحت دهد.

امرالله صالح امروز دوشنبه (6دلو) در گزارش جلسه شش ونیم صبح اش نگاشته است که روش او در جلسات شش و نیم این است که خلا ها را خاموشانه پر سازد اما در بعضی موارد برملاسازی خلا ها باعث می شود که ادارات خود وادار به تحرک شده و اقدام کند.

صالح افزوده که جلسه امروز تمرکز روی تطبیق هدایات و طرح های ریاست جمهوری شامل نزدیکی هرچه بیشتر دادستانی با نهاد های امنیتی بخاطر صفرسازی نقایص در پرونده تروریستان ومجرمین بوده است.

به گفته او هماهنگی به شیوه جلسات شش و نیم باعث شده که کند کاری و فضای اتهام بندی به حد اقل آن برسد و افراد فساد پیشه تثبیت و بازداشت شوند.

معاون اول ریاست جمهوری تاکید کرده که یکی ازین خلا های «تکان دهنده» زمینه سازی برای فرار دادن یک تن اختطاف گر از شفاخانه صحت روانی بوده که برای فرار او زمینه سازی شده است.

او خاطرنشان کرده که تمام افرادی که در قضیه دست داشته بازداشت شده اما کار روی تمام آدم هایی که چنین فضا را ایجاد کرده اند ادامه دارد.

صالح فراری دادن این اختطاف گر که مربوط به باند روحان بوده را جرم بزرگ خوانده از دادستانی کل خواسته است که با نشر اعلامیه به مردم وضاحت دهد.

تلاش برای حل معضل ماین های چسپکی و ترورها در شهر کابل

امرالله صالح در خصوص انفجار ماین های مقناطیسی به مردم اطمینان داده با ابتکارات که آغاز شده بزودی این معضل حل گردد.

او از ابتکارات حل معضل تک تیر اندازان «بزبزک» طالبان یاد آوری کرده گفته است که از آن تاریخ تا امروز هیچ تلفات با این سلاح طالبان صورت نگرفته و آخرین تلفات آن بخاطر غفلت یک پاسگاه در ولسوالی قره باغ بوده بوده است.

صالح تاکید کرده که برای فلج سازی ماین های مقناطیسی به زمان نیاز دارد تا تدارکات انجام شود.

به گفته او روز گذشته در ناحیه چهارم شهر کابل زمانی که سه نفر تروریست در انتظار بودند تا یک فعال مدنی را ترور کنند بازداشت شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان