جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

۶ نکته طلایی که کمک تان می‌کنند به اهداف سال جدید پایبند بمانید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

شما تنها کسی نیستید که نمی‌توانید به اهداف سال جدیدتان پایبند بمانید. فقط تعداد کمی از آدم‌ها هستند که از اراده و عزم لازم برای ایستادگی تا نقطه پایان برخوردارند. اگرچه گاهی پایبندی به اهداف سال جدید شما غیرممکن به نظر می‌رسد، اما روش‌هایی وجود دارد که قطعاً برای دستیابی به نتایج دلخواه‌تان کمک‌کننده خواهند بود. در این نوشتار ۶ نکته طلایی می‌بینید که کمک‌تان می‌کنند به تصمیمات و اهداف سال جدیدتان پایبند بمانید.

۱. اهداف سال جدید را به درستی تعریف کنید

فقط “کاهش وزن” یا “صرفه‌جویی در هزینه‌ها” را در فهرست‌تان یادداشت نکنید. درعوض، با افزودن عدد دقیقی که مورد نظرتان است، هدف خود را به درستی تعریف کنید. با این کار، هر زمان که احتمال تسلیم شدن دارید، این عدد مرتباً در سر شما تکرار می‌شود. این عدد کمک‌تان می‌کند که پایبند به هدف بمانید!

مطلب مرتبط: ۸ درس موفقیت از وارن بافت، یکی از ثروتمندترین مردان جهان

۲. هر حرکتی را ثبت کنید

فکر نکنید که یک موفقیت کوچک معنایی ندارد. به یاد داشته باشید که همین حرکت کوچک به نردبانی در حال رشد بدل می‌شود. هر قدم کوچکی به این معناست که شما در راه رسیدن به اهداف سال جدید خود هستید. هر گام کوچکی اهمیت دارد.

۳. اهداف خود را به خانواده‌تان بگویید

این یک حرکت جسورانه است اما حمایت نزدیکان‌تان را به شما جلب می‌کند، که به نوبه خود انگیزه بیشتری برای تمرکز و دستیابی به اهداف جدید ایجاد می‌کند. این کار پایبندی به اهداف و شانس شما را برای موفقیت افزایش می‌دهد.

مطلب مرتبط: ۵ بزرگ ترین فاکتور موفقیت که باید از میلیونرهای خودساخته یاد بگیریم

۴. خودتان را با نقل قول‌های مثبت محاصره کنید

آویختن نقل‌قول‌های مثبت و انگیزشی به دیوار یا قرار دادن آنها روی میز، یک کار موثر برای حفظ تمرکز و پایبندی به اهداف سال جدید است. این جملات انگیزشی به شما احساس خوبی می‌دهند و کمک‌تان می‌کنند به اهداف‌تان پایبند بمانید.

۵. تقویم خود را بر اساس اهداف‌تان زمان‌بندی کنید

هرگز در زمینه اهداف خود مدارا نکنید. ممکن است احساس کنید حالا اشکالی ندارد یک روز ورزش نکنم یا این ماه را پس‌انداز نکنم. اما این سستی‌ها برای‌تان گران تمام خواهد شد و برای جلوگیری از آنها بهترین ایده علامت‌گذاری زمان‌های مشخصی در تقویم‌‌تان است که به شما پایبندی به هدف را یادآوری می‌کنند.ور

مطلب مرتبط: چطور از اصل ۸۰:۲۰ برای بالا بردن بهره وری استفاده کنیم

۶. دوباره به مسیر برگردید

مواقعی پیش خواهد آمد که کنار گذاشتن یا عدم پایبندی به اهداف، تنها گزینه مناسب برای حفظ آرامش است. اما این زمان را فرصتی برای بازیابی توان خود در نظر بگیرید. هیچ اشکالی ندارد که برگردید و دوباره شروع کنید. با بیکار نشستن به اهداف خود نخواهید رسید. اشتباهات‌تان را بپذیرید، احساس شرمندگی نکنید و به سرعت روی مسیر درست برگردید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان