جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

۱۰ فیلم برتر بالیوود در سال ۲۰۲۰ که بسیار پرطرفدار بوده اند

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

هر ساله سازندگان فیلم های بالیوود صدها فیلم تولید می‌کنند. در میان این تعداد فیلمی که هر ساله تولید می‌شود اطلاع از برترین‌ها که ارزش دیدن داشته باشند، کار دشواری است. بنابراین در این نوشتار ۱۰ فیلم برتر سینمای بالیوود را گردآوری کرده‌ایم که بیشترین فروش را داشته‌اند. اگر طرفدار فیلم‌های بالیوود هستید، این نوشتار را از دست ندهید!

۱۰ فیلم برتر بالیوود در سال ۲۰۲۰

۱. سیلی

فیلم سیلی که در ژانر درام است در ماه فبروری ۲۰۲۰ منتشر شد. این فیلم داستان زنی است که ظاهرا زندگی بی عیب و نقصی دارد تا زمانی که در یک میهمانی از شوهرش سیلی می‌خورد.

۲. گونجان ساکسنا؛ دختر کارگیل

 این فیلم که در آگست ۲۰۲۰ به نمایش درآمد در ژانر درام- بیوگرافی است و داستان زن هندی است که توانست به یکی از افسران نیروی هوایی تبدیل شود.

۳. ۱۰ فیلم برتر سینمای بالیوود؛  پانگا

فیلم پانگا در ژانر درام و ورزشی است که در در جنوری ۲۰۲۰ منتشر شد. این فیلم داستان زندگی زن جوانیست که با فرزند و همسرش زندگی می‌کند اما هنوز در رویای گذشته و موفقیت‌های ورزشی در رشته کبدی سیر می‌کند. پس از اینکه فرزندش از زندگی گذشته او خبردار می‌شود، از او می‌خواهد تا به زندگی حرفه‌ای خود بازگردد و در سن سی سالگی به تیم ملی هند بپیوندد.

۴. تانهاجی

تانهاجی هم یکی دیگر از برترین فیلم‌های سینمای بالیوود در سال ۲۰۲۰ است. این فیلم که در ژانر اکشن، درام تاریخی و زندگی‌نامه است داستان امپراتور مغول را روایت می‌کند که قصد دارد هندوستان را به تصرف خود درآورد.

۵. ۱۰ فیلم برتر سینمای بالیوود؛ دربان

دیگر فیلم پرطرفدار ۲۰۲۰ فیلم دربان است که در ژانر درام ساخته شده‌است. این فیلم داستان زندگی یک خدمتکار وفادار را به تصویر می‌کشد که در جامعه با مشکلاتی روبرو می‌شود .

۶. جنگ سورج و منگال (خورشید و مریخ)

جنگ سورج و منگال کمدی از برترین‌های سینمای بالیوود است که دیالوگ‌های بسیار جالبی دارد. این فیلم داستان پسری از خانواده‌ای سنتی و مذهبی به نام سورج (خورشید) را به تصویر می‌کشد که به دنبال همسری بسیار سنتی و خانه‌دار می‌گردد اما یک روز برحسب اتفاق دختری را می‌بیند که اصلا این خصوصیات را ندارد و عاشق او می‌شود اما خبر ندارد که برادر این دختر، منگال (مریخ) دشمن شماره یک اوست!

۷. دالی کیتی و ستاره‌های درخشان

داستان این فیلم، زندگی دو دخترخاله به نام‌های دالی و کاجال است. دالی یک زن بچه‌دار طبقه متوسط با شوهری سختکوش است. آنها قصد دارند خانه‌ای بهتر بخرند. کاجال از روستایی در هند برای زندگی به شهر می‌آید ولی فرصت‌های کمی برای اشتغال زنان کم مهارت در شهر وجود دارد. این 2 دخترخاله با اینکه با هم اختلاف نظر زیادی دارند ولی هرکدام در تلاش برای رسیدن به آزادی است.

۸. ۱۰ فیلم برتر سینمای بالیوود؛  فیلم شکونتالا دیوی

شاکونتالا دوی فیلمی در ژانر کمدی- درام و بیوگرافی از سینمای بالیوود است که داستان واقعی ریاضیدان مشهور شاکونتالا دیوی را روایت می‌کند که تلاش دارد طبق استانداردها و شرایط خودش زندگی کند. با اینکه در فیلم اهمیت زیادی به نابغه بودن وی داده می‌شود ولی به عنوان یک انسان و مادر نیز به تصویر کشیده می‌شود.

۹. فیلم دل بیچاره

فیلم دل بیچاره نیز در فهرست ‍۱۰ فیلم برتر سینمای بالیوود در سال ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد. این فیلم روایتگر  دختری به نام کیزی است که دچار سرطان شده  و به زودی می‌میرد. کیزی که دچار روزمرگی شده و امیدی به زندگی ندارد، در گروهی حمایتی با پسری آشنا می‌شود که او نیز بیماری لاعلاجی دارد و این دو عاشق هم می شوند.

۱۰. گلابو سیتابو

گلابو سیتابو، محصول ۲۰۲۰ و در ژانر کمدی-درام است. این فیلم داستان پیرمردی است که بسیاری از اهالی محل، او را به عنوان فردی خسیس و طماع می‌شناسند. این پیرمد با یکی از مستاجران بدقول عمارت در حال تخریب و فرسوده خود دچار کشمکش شده و در تلاش است که او را از آنجا بیرون کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان