جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

۶ روش فوق العاده موثر و سریع برای داشتن موهای سالم و درخشان

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

اگر به دنبال موهای سالم و درخشان هستید، جای درستی آمده‌اید! در این نوشتار ۶ راهکار خانگی فوق‌العاده می‌بینید که کمک‌تان می‌کنند موهایی سالم و درخشان داشته باشید. نکته مهم در مورد این درمان‌ها این است که هزینه زیادی ندارند و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه ترکیبات را آماده کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ روش عالی درمان خانگی ریزش مو

۱. ماسک آلوئه ورا برای موهای سالم و درخشان

آلوئه ورا می‌تواند موها را براق کرده و رشد آن را تحریک کند. برای انجام این درمان به مواد زیر نیاز دارید:

1 برگ آلوئه ورا

1 قاشق چایخوری روغن بادام

برگ آلوئه ورا را از وسط برش دهید و ژل داخلش را با روغن بادام مخلوط کنید. این ترکیب را به موهای خود بمالید و با یک کلاه موهای‌تان را بپوشید. حدود 20 دقیقه صبر کنید و در نهایت ماسک را با آب گرم بشویید.

۲. ماسک موز

موز می‌تواند به شما کمک کند تا از شر شوره سر خلاص شوید و موهای سالم و درخشان داشته باشید. برای انجام این درمان یک موز تازه بزرگ و یک قاشق چایخوری عسل را با هم مخلوط کنید و مواد را مخلوط کنید و روی موهای‌تان بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه ماسک را با آب گرم بشویید.

۳. ماسک آسپرین برای موهای سالم و درخشان

 ممکن است عجیب به نظر برسد، اما آسپرین تأثیر باورنکردنی روی موها دارد. با این حال، مراقب این روش باشید، زیرا آسپرین یک داروی پزشکی است و در صورت استفاده بدون احتیاط می‌تواند باعث آسیب شود. برای انجام این درمان ۳ تا ۴ قرص کوچک آسپرین و شامپو نیاز دارید.

خیلی ساده 2 قرص را خرد کرده و با شامپوی‌تان مخلوط کنید. سپس مخلوط را به پوست سر بمالید، و بگذارید چند دقیقه بماند. سرتان را با آب گرم بشویید. سپس بقیه آسپیرین را فقط با آب گرم دوباره در پوست سر بمالید و بگذارید 10 دقیقه دیگر بماند و دوباره بشویید.

مطلب مرتبط: ۸ اشتباه رایجی که در حین شستشوی موها مرتکب می شوید

۴. ماسک روغن نارگیل

روغن نارگیل و تخم مرغ بهترین مواد مغذی برای داشتن موهای سالم و درخشان هستند. ۲ عدد تخم مرغ، ۴ قاشق غذاخوری روغن کلزا و ۲ قاشق روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید و روی موها بمالید و نیم ساعت بعد بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، توصیه می‌شود هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید تا همیشه موهای‌ سالم و درخشان داشته باشید.

۵. شامپو جوش شیرین

شاید ساده‌ترین راهکار برای احیای مجدد مو و رشد آن شامپوی جوش شیرین باشد. برای انجام این درمان ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین و ۹ قاشق غذاخوری آب را با هم مخلوط و موهای‌تان را با آن شامپو کنید. بگذارید 1-3 دقیقه بماند و خوب آبکشی کنید. تمام! اولین نتایج را طی یک هفته مشاهده خواهید کرد و بهترین اثر پس از یک ماه استفاده منظم حاصل می‌شود.

مطلب مرتبط: با این ۳ فرمول ساده شامپو خشک خانگی بسازید

۶. سرکه سیب

سرکه سیب به عنوان یک نرم کننده مو معجزه می‌کند. این ماده موها را نرم و درخشان کرده و آنها را مرطوب نگه می‌دارد. به علاوه، شوره سر، خارش پوست سر و وز موها را نیز درمان می‌کند.

برای انجام این درمان 2-3 قاشق چایخوری سرکه سیب را مقدار مساوی آب بمخلوط کنید، و ترکیب را روی موهای‌تان بریزید و بعد از شامپو ماساژ دهید. بگذارید چند دقیقه بماند سپس آبکشی کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان