جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

صالح: طالبان از آنهای که زبان رسا دارد می ترسند/ نهاد طب عدلی دچار فروپاشی و فساد است

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید ادعای طالبان مبنی بر دست نداشتن در ترورهای هدفمند که اکثر قربانی های آن غیرنظامیان و افراد «بادانش» جامعه اند مسخره و بی اساس است. آقاي صالح تاكيد مي كند كه این گروه و حامیان آن از نسل جدید بخصوص آنهایی که «مغز پرکار و زبان رسا» دارند می ترسد.

امرالله صالح امروز یک‌شنبه (14جدی) گفته است که امونیم نایتریت، مواد انفجاری سطح نظامی و ریموت کنترل حداقل سه قلم از ترکیبات بمب های مرگبار است که طالبان از پاکستان بدست می آورند.

صالح افزوده که ریاست امنیت ملی صد ها عدد ازین وسایل مرگ را از نزد تروریستان بازداشت شده بدست آورده است.

فساد در طب عدلی

معاون اول ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرده که مجیب الرحمن یکی از مجرمین رها شده از زندان در دوران کرونا روز گذشته هنگامی که میخواسته موتر خاکسار نماینده مردم تخار را سرقت کند توسط محافظین وی کشته شده است.

به گفته او پس از کشته شدن این سارق چهار نفر از شریکان جرمی او پس از درگیری کوتاه موفق به دزدی موتر این نماینده مجلس شده است.

صالح تاکید کرده: «خبر شدم که طب عدلی بدون اجازه ریاست تحقیقات جنایی جسد مجیب الرحمن را تحویل خانواده و یاهم همکارانش نموده است. متاسفانه نهاد طب عدلی بنابر هر دلیلی که است و ما دقیق نمیدانیم دچار فروپاشی و فساد شده است.»
معاون اول ریاست جمهوری اضافه کرده که از صد ها قطعه مکتوب که در طب عدلی در ارتباط به تشریح جسد داده می شود به تعداد اندک آن پاسخ می دهند.

صالح تصرح کرده: «در جوامع که حلقات جرمی قوی میشوند طب عدلی را زیر کنترول مستقیم یا غیر مستقیم خویش قرار میدهند. من امیدوارم که طب عدلی افغانستان به آن مرحله نرسیده باشد.»

او در خصوص ثبت موتر های بدون اسناد گفته است که تا اکنون بالاتر از یک هزار و پنجصد ملیون افغانی از مدرک ثبت موتر های بی اسناد به خزانه دولت افغانستان واریز شده اما تا اکنون لایحه توزیع اسناد امنیتی به موتر های دست پاکستان تکمیل نشده و تا اخر هفته تکمیل می شود.

صالح در اخیر گزارش جلسه شش و نیم صبح افزوده که بعضی ها تلاش دارند امضای او را جعلی بسازند.

او تاکیدکرده: «ما با استفاده از تکنالوژی به جای امضا شیوه مراوده و هماهنگی را با ادارات در کابل و ولایات ایجاد کرده ایم که موثریت امضای تقلبی را تقریبا صفر می سازد. تشویش نکنید.»

این در حالی است که در این اواخر ترور های هدفمند در افغانستان مخصوصا کابل پایتخت افزایش یافته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان