جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

صالح: جمعه خان همدرد راه حلی برای باز کردن کوچه پیدا می کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از آن که محافظین جمعه خان همدرد مانع پولیس و کارمندان شهرداری برای برطرف سازی موانع اطراف خانه او شدند امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید طرفدار ضعیف سازی تدابیر امنیتی جمعه خان همدرد نیست، اما می خواهد سرک به روی ترافیک باز شود و یقین دارد جمعه خان همدرد راه حلی برای بازکردن کوچه پیدا می کند.

امرالله صالح امروز پنج‌شنبه (20 قوس) گفته است که در ارتباط به حوزه سوم پولیس و باز کردن سرک به شجاعت پولیس کابل افتخار می کند.

او تاکید کرده که موضوع برداشتن موانع خانه جمعه خان همدرد را از راه نرم و مفاهمه حل می کند. به گفته او توسل به قوت نرم و قانون یکی از اساسی ترین محورهای میثاق امنیتی و جلسات شش و نیم صبح است.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده: «هر مشکل میخ و هر راه حل چکش نیست. صبر داشته باشید. از هیچ معضله سرسری نمی گذریم . نه کلان سازی معضلات دردی را دوا میکند نه کوچک سازی آنها».

این در حالی است که روز گذشته تنش ها میان نیروهای امنیتی و محافظین جمععه خان همدرد پس از آن اغاز شد که محافظین آقای همدرد مانع برداشتن موانع خانه او از سوی شهرداری شدند و کارمندان شهرداری و پولیس حوزه سوم موفق به برداشتن موانع نشدند.

 رویداد های امنیتی کابل

امرالله صالح در خصوص رویدادهای امنیتی در شهر کابل گفته که روز گذشته سمونوال متقاعد عبدالولی خان از ولسوالی گیلان غزنی در حوزه پنجم ترور شده و پولیس توانسته از میان دو قاتل یک تن آن ها را که فلمبردار بوده بازداشت کند.

او اضافه کرده که از تلیفون همراه فرد بازداشت اسناد مشابه دیگر نیز بدست آمده و اعترافات فلمبردار صحنه ترور را روز های آینده منتشر می کند.

صالح تاکید کرده که در عین حال روز گذشته یکی از افسران فرقه ۱۱۱ در ساحه حوزه ۲۱ ترور شده است.

معاون اول رباست جمهوری همچنان گفته که در ارتباط به اینکه بعضی مامورین گمرکات بخاطر ثبت موترهای یک کلید از مردم سه صد دالر تقاضا کرده اند کار اطلاعاتی را آغاز کرده است.

او هشدار داده: «اگر چنین آدم را گیر آوردیم حیثیت اش را همان روز در ملعه عام به دارخواهیم زد. البته در قانون ما جسم کسی را دار زده نمی توانیم.»

صالح در خصوص بایومتریک مدرسه ها اضافه کرده که ظرفیت اداره احصاییه در انجام کار ضعیف است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان