جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نشست استجوابیه پشت درهای بسته مجلس نمایندگان؛ صالح و محب به مجلس حاضر نشدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از آن که مجلس نمایندگان پنج مقامات ارشد امنیتی بشمول صالح و محب را در جلسه استجوابیه امروز فرا خوانده بود امرالله صالح معاون ریاست جمهوری و حمدالله محب مشاور امنیت ملی در نشست مجلس حاضر نشدند.

مجلس نمایندگان روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته فیصله کرده بود که امرالله صالح، حمدالله محب، اسدالله خالد، محمدمسعود اندرابی و احمدضیا سراج را برای پاسخ‌دهی به پرسش‌های اعضای این مجلس در مورد رویدادهای اخیر به این مجلس فراخوانده شوند.

اما در جلسه امروز که از سوی مجلس نمایندگان فوق العاده اعلام شده بود اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی، محمدمسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله و احمدضیا سراج رییس عمومی امنیت ملی برای پاسخ به سوال خبرنگاران حاضر شده اند.

پس از آن که معاون ریاست جمهوری و مشاور امنیت ملی در جلسه استجوابیه مجلس نمایندگان حاضر نشدند سرانجام مجلس نمایندگان فیصله کرد که نشست استجوابی را نه به صورت فوق‌العاده، بلکه به صورت عادی با حضور سه تن از مقام‌های امنیتی برگزار کند.

نشست ویژه مجلس نمایندگان که در آن مسوولان نهادهای امنیتی اشتراک کرده اند، پشت درهای بسته برگزار شد.

امرالله صالح در صفحه فیسبوک اش گفته است: «رفتن به ولسی جرگه و صحبت با نمایندگان مردم در مجلس استعماعیه یک فرصت وغنیمت است اما براساس آجندای منظم و تشریفات تعریف شده برای معاونیت اول ریاست جمهوری.»

صالح افزوده که شورای ملی افغانستان به عنوان «پایه قانون ساز» نماینده حوزه های مردمی و نظارت کننده بر عملکرد دولت سزوار داشتن روابط تنگاتنگ با حکومت است.

معاون اول ریاست جمهوری تاکید کرده: «من از بودن در کنارشان نه تنها که عار ندارم آن را فخر نیز تلقی می کنم. ترتیب اش را درست کنند درخدمت خواهم بود.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان