جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هفت قضیه جرمی طی ۲۴ ساعت در کابل؛ هشدار صالح به منتقدان: رکیک گویان فهرست می شوند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در هشدار تازه می گوید یک سیستم دارد که از تبصره های معقول و اصلاحی در تدوین برنامه های خود کار می گیرد و دشنام گویان و رکیک گویان را برای «روز مبادا» فهرست می کند.

امرالله صالح امروز یک‌شنبه (۱۱عقرب) گفته است:‌ «یک سیستم بسیار منظم داریم که از تبصره های معقول و اصلاحی در تدوین برنامه های خود کار می گیریم. مطمین باشید. دشنام گویان و رکیک گویان را نادیده می گیریم (یا هم فهرست می سازیم برای روز مبادا عفت کلام را مراعات نمایند.»

او تاکید کرده که هیچ یک از نظریات اکادمیک از دید «تیزبین» آنان نمی گذرد.

صالح افزوده که یونیفورم قوای امنیتی حیثیت جلد نظام را دارد و در بعضی جاها به جای همکاری با نیروهای دولتی به یخن آنها دست انداخته و رکیک گفته شده و این قضایا بی پاسخ نمی ماند.

معاون اول ریاست جمهوری بد رفتاری با یک خبرنگار را دروغ خوانده خاطرنشان کرده: «دیده بان حقوق بشر شاخه جنوب آسیا نیاز به عینک های درست دارد. اکنون درست نمی بینند. اهالی یک کوچه از موسیقی بلند تا نیمه های شب در یک خانه بصورت همه شبه شکایت داشتند. پولیس صاحب آن خانه را فهماند که اخلاق شهری را رعایت کند.»

به گفته او هرکس به دیدبان حقوق بشر عریضه کرد حتما برحق نیست.

ثبت هفت رویداد جرمی طی ۲۴ ساعت در کابل

امرالله صالح در ادامه گفته است که به هدف کاهش جرایم نزدیک شده و تاکنون به هدف نرسیده است. به گفته او هفت قضیه جرمی طی ۲۴ ساعت در کابل رخ داده است.

معاون اول ریاست جمهوری در خصوص در آزادسازی ساحات غصب شده افزوده که هنوز اول کار است و تنها «بیچاره ها» را نشانه نگرفته و به اساس نقشه و استراتیژی پیش میرود.

صالح تاکید کرده که در مرحله اول می خواهد زورمندان زیر فشار اذهان جامعه خود ساحات سبز را آزاد سازند.

او اضافه کرده که برنامه امنیتی غرب کابل دو بعد دارد که بخش اول آن شامل تحکیم ساحات تردد تروریستان می شود و بخش دوم تقویت اتصال مردمی و توانمند سازی نهادهای اجتماعی بخاطر جلوگیری از حوادث بعدی است. او در عین حال گفت که کار روی این دو مورد ادامه دارد.

ثبت موتر های بدون اسناد

پس از آن که وزارت مالیه روز گذشته اعلام کرد که روند قانونی سازی وسایط بدون اسناد گمرکی «یک کلید» که در شهر گشت‌وگذار را سر از روز کذشته الی ۲۷ ماه قوس آغاز کرده است اما امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید که شماری از مسوولین وزارت مالیه در کار رسیدگی به ثبت و محصول موتر های بی اسناد تعلل و کارشکنی میکنند.

او تاکید کرده که که به دلیل اینکه کارمندان این بخش وزارت مالیه روز گذشته ساعت ده به کار شان حاضر شده هشداریه دریافت کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان