جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

صالح: آزمایش وسیله دفع تک تیراندازان طالبان موفق بوده است

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید آزمایش وسایل که سلاح «بزبزک» تک تیر انداز طالب را دفع می کند موفقانه بوده و امروز این وسایل از طریق ویدیو کنفرانس توسط دفتر شورای امنیت ملی برای تمامی قوای مسلح تشریح و توضیح داده می شود.

صالح امروز شنبه (۱۰عقرب) گفته است که جلسات شش و نیم صبح به مرحله دوم رسیده و در این مرحله به گفته او تمرکز بر ساختار ها خواهد بود. او گفته که پس از این در چهار محور شامل ارزیابی روزمره و دوامدار از دید پولیس به صورت حوزه به حوزه، تحلیل استخباراتی وضعیت کابل با اتکا به دسترسی منابع و اطمینان از دسترسی آنها به حلقات ترور و طالب، ارزیابی حکومت داری ملکی و خدمات شهری از دید شهر داری و مقام ولایت کابل و رسیدگی به نظریات مردم و تسلط بر فضای نرم یعنی روابط عامه و استراتیژیک کار می شود.

معاون اول ریاست جمهوری تصریح کرده که ارزیابی های «میتودیک و استوار بر ارقام» نشان می دهد که سطح رضایت در چهل و هشت ساعت گذشته از کارکرد های تیم میثاق امنیتی و روش شش و نیم صبح هفتاد و شش درصد بوده است.

به گفته او در جلسه امروز گزارش شده که در ۴۸ ساعت گذشته سه رویداد شامل ترور یک افسر در «قلعه عارق» قره باغ، ترساندن یک تجار در منطقه کارته پروان توسط «باند دزدان به نام حسیب قوای مرکز» و سرقت یک عراده موتر در ناحیه سوم رخ داده است.

او تاکید کرده که رویداد ها از نوع رویداد های بوده که باید صفر شود.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده که قضایای هفته قبل پیشرفت های زیاد صورت گرفته است، «منتظر خبر های خوش باشید».

او اضافه کرده که هر نظری که در صفحات اجتماعی ابراز می شود به دیده قدر دیده شده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معرفی وسیله ضد تک تیر اندازان طالب

صالح در حالی از آزمایش موفقانه وسیله ضد تک تیر اندازان طالب خبر می دهد که او پیش از این به تاریخ ۷ عقرب گفته بود که برای دفع حملات تک تیراندازان طالبان «بزبزک» وسیله دفع آن را پس از آزمایش امروز به تمام پاسگاهای کابل معرفی می کند.

او تاکید کرده بود که این وسیله آسان قابل دسترس است و شورای امنیت ملی آن را به تمام پاسگاهای آسیب پذیر در سراسرافغانستان در اختیار تمام قوای مسلح افغانستان قرار می دهد.

به گفته معاون اول ریاست جمهوری در این اواخر گروه طالبان با توسل به اسلحه «بزبزک» توانسته بودند جان شماری از نیروهای امنیتی را بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان