جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

با این ۵ کار موثر، روزی پر از انرژی و سلامتی را شروع کنید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

روال صبحگاهی اکثر آدم‌ها یک شکل است. اما با افزودن چند اقدام ساده و در عین حال بسیار موثر به دقایق بعد از بیداری‌تان می‌توانید تغییر زیادی ایجاد کنید و روز بهتری را برای خودتان بسازید!

۱. گوش‌های‌تان را ماساژ دهید

 ماساژ گوش‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا کاملاً بیدار شوید. این کار را می‌توانید در حالی که هنوز در رختخواب دراز کشیده‌اید انجام دهید. تحریک قسمت‌های حساس گوش می‌تواند تأثیر مثبتی در احساس انرژی و نشاط داشته باشد.

مطلب مرتبط: چه اتفاقی می افتد اگر هر روز گوش ها را ماساژ دهید

۲. یک لیوان آب گرم و لیمو بنوشید

 دلایل زیادی وجود دارد که شما باید قهوه صبح‌تان را با یک لیوان آب گرم عوض کنید. این کار عملکرد دستگاه گوارش، کلیه‌ها و روده‌ها را بهبود می‌بخشد و می‌تواند به دفع سموم از بدن کمک کند. به علاوه، ترکیب آب گرم و لیمو می‌تواند ایمنی را تقویت کند. اگر تصمیم دارید این ترکیب را بنوشید، بهتر است ۲۰-۳۰ دقیقه بعد صبحانه بخورید.

۳. زبان‌تان را تمیز کنید

همه ما می‌دانیم که باید دندان‌ها را دو بار در روز تمیز کنیم. اما نباید به همین بسنده کنید: تعداد زیادی باکتری نیز روی زبان تجمع می‌یابد و سبب بوی بد دهان و مشکلات لثه، دهان و دندان می‌شود. برای تمیز کردن زبان به یک مسواک معمولی نیاز دارید.

۴. یک قاشق عسل بخورید

عسل شما را پر از انرژی می‌کند، حافظه و بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهد، سرفه را درمان می‌کند و علائم آلرژی را تسکین می‌دهد. به همین دلایل و موارد دیگر، بدون شک شروع روز با یک قاشق چایخوری عسل ایده خوبی است. در حالت ایده آل، باید عسل تازه و طبیعی را 10-15 دقیقه قبل از صرف صبحانه بخورید. اگر برای‌تان خیلی شیرین است، می‌توانید آن را در یک لیوان آب حل کنید.

مطلب مرتبط: حساسیت فصلی: ۱۰ درمان خانگی علائم آلرژی

۵. دهان‌تان را با محلول هیدروژن پراکسید بشویید

 با شستن دهان‌تان با محلول هیدروژن پراکسید روال صبح‌تان تمام می‌شود. تا وقتی که نسبت مناسبی از این ماده را استفاده کنید، خطری وجود ندارد: 5-7 قطره از محلول 3٪ با 50 میلی لیتر آب باید مخلوط شود. علاوه بر این، مطمئن شوید که محلول را به آب اضافه می‌کنید نه برعکس. این روال صبحگاهی می‌تواند به سفید شدن دندان‌ها، خلاص شدن از شر بوی بد دهان و محافظت از لثه‌ها کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان