جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

انگلیس قصد دارد اولین اجراکننده آزمایشات چالش انسانی کووید-۱۹ باشد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

انگلیس در تلاش است که به عنوان اولین کشور مطالعات “چالش انسانی” را انجام دهد. در این مطالعات حدود 90 فرد سالم به طور عمدی در معرض کووید-۱۹ قرار می‌گیرند.

این آزمایشات که ممکن است در ژانویه آغاز شود، برای تسریع توسعه واکسن کووید-۱۹ است.

مطالعات چالش انسانی راهی سریع‌تر برای آزمایش واکسن‌ها فراهم می‌کند زیرا لازم نیست منتظر بمانید تا افراد به طور طبیعی در معرض بیماری قرار بگیرند.

محققان ابتدا از دوزهای کنترل شده این ویروس همه‌گیر استفاده می‌کنند تا متوجه شوند که کم‌ترین مقدار ممکن برای بروز عفونت کووید در داوطلب 18 تا 30 ساله چقدر است.

محقق اصلی پروژه دکتر کریس چیو از امپریال کالج لندن می‌گوید: “تیم من بیش از 10 سال است که با خیال راحت مطالعات چالش انسانی را با ویروس‌های تنفسی دیگر انجام می‌دهد. هیچ مطالعه‌ای کاملا بدون خطر نیست، اما مسئولان برنامه چالش انسانی سخت تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که خطرات تا حد امکان کم شود. “

پروفسور پیتر اوپنشاو، یکی از محققان این مطالعه می‌گوید آلوده كردن داوطلبان به یك عامل بیماری‌زای شناخته‌شده انسانی “هرگز به آسانی انجام نشده‌است.”

“با این حال، چنین مطالعاتی بسیار کمک‌کننده هستند. “

“واقعاً حیاتی است که ما هرچه سریع‌تر به سمت توسعه یک واکسن موثر و سایر روش‌های درمانی کووید-۱۹ حرکت کنیم.”

بیش از صد واکسن کووید در سراسر جهان در حال تولید است و چندین تیم دیگر در مرحله نهایی آزمایش هستند، از جمله دانشگاه آکسفورد.

معاون مدیر ارشد پزشکی پروفسور جاناتان ون-تام گفت: “برای بسیاری از واکسن‌ها که هنوز در مراحل میانی تولید قرار دارند، مطالعات چالش انسانی ممکن است کمک کنند که امیدوارکننده‌ترین موارد برای انجام آزمایشات بزرگتر مرحله 3 انتخاب شوند.

“برای واکسن‌هایی که در مراحل پایانی تولید قرار دارند و از قبل با بررسی فاز 3 ایمن و موثر شناخته شده‌اند، مطالعات چالش انسانی می‌توانند کمک کنند که بفهمیم آیا واکسن‌ها از انتقال بیماری جلوگیری می‌کنند یا نه.”

مرحله اول این پروژه با مشارکت امپریال کالج لندن، واحد تحقیقاتی بیمارستان رویال فری در لندن و شرکتی به نام hVIVO انجام خواهد شد.

داوطلبان پس از شرکت در این مطالعه تا یک سال تحت نظر قرار می‌گیرند تا برای عوارض جانبی احتمالی مورد بررسی قرار بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان