جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

برای کاهش وزن و تقویت ایمنی این دو ماده را به چای سبزتان اضافه کنید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سفر به سمت نسخه‌ای مناسب و سالم از خودتان اغلب با یک رژیم غذایی سالم و یک سبک زندگی آگاهانه آغاز می‌شود. اگر احساس می‌کنید که روند کاهش وزن‌تان متوقف شده یا برنامه غذایی فعلی‌تان به شما کمک نمی‌کند از شر این چند کیلوی سرسخت خلاص شوید، ما چیزی داریم که سرعت کاهش وزن شما را افزایش می‌دهد.

چای سبز: یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های سیاره ماست!

خواص سلامتی چای سبز را قطعاً همه می‌دانند. این چای جادویی نه تنها آنتی‌اکسیدان فراوان دارد، بلکه سرشار از پلی‌فنل هم است، نوعی ترکیب طبیعی که از آسیب سلولی جلوگیری و به مبارزه با چندین بیماری کمک می‌کند. چندین مطالعه نشان داده‌اند که مصرف منظم چای سبز می‌تواند به تقویت متابولیسم بدن کمک کند، روندی که چربی سوزی را سرعت می‌دهد. یک فنجان چای سبز گرم همچنین می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند، از مغز در برابر پیری محافظت کرده و کلسترول بد را کاهش دهد.

مطلب مرتبط: رژیم ذهن؛ با این رژیم غذایی عملکرد مغز و حافظه تان را تقویت کنید

دارچین، زردچوبه و چای سبز: ترکیبی طلایی برای کاهش وزن

هر دوی این ادویه‌های قدرتمند نه تنها خواص درمانی متعددی دارند بلکه با فعال‌سازی ترموژنز در بدن باعث کاهش وزن می‌شوند. به همین دلیل، اگر به دنبال راهی کاملاً طبیعی برای از دست دادن این کیلوهای سرسخت هستید، بد نیست این ترکیب مفید و قدرتمند را امتحان کنید.

طرز تهیه چای سبز، زردچوبه و دارچین برای کاهش وزن

مواد لازم:

۱. یک چای سبز کیسه‌ای (یا یک قاشق چایخوری چای سبز)

۲. یک تکه کوچک چوب دارچین

۳. نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه یا زردچوبه خام رنده‌شده

۴. یک لیوان آب

۵. کمی عسل در صورت تمایل

مطلب مرتبط: از درمان بی خوابی تا رفع اضطراب؛ ۸ کاربرد بی نظیر عسل

طرز تهیه نوشیدنی چربی سوز چای سبز، زردچوبه و دارچین:

یک لیوان آب را بجوشانید و چوب دارچین و پودر زردچوبه (یا زردچوبه خام) را به آن اضافه کنید. بگذارید ترکیب بجوشد تا مقدار آن نصف شود. آن را خوب هم بزنید و بعد از افزودن چای سبز شعله را خاموش کنید. بگذارید چای به مدت پنج دقیقه بماند و سپس در یک فنجان دیگر صاف کنید. برای بهبود طعم می‌توانید کمی عسل اضافه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان