جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

دنیای مدلینگ: ۱۲ مدل موفق که ثابت کردند غیرعادی بودن یک امتیاز است

خواندن 3 دقیقه
1.3
(3)

چندین سال پیش، باور اینکه دختری با صورت نه چندان زیبا می‌تواند به یک مدل موفق تبدیل شود، ممکن نبود. اما در سال‌های اخیر وضعیت تغییر کرده‌است. فقط به این دختران نگاه کنید که از محبوب‌ترین مدل‌های جهان هستند!

۱. دافنه گرونولد

 دافنه چهره عطر دیور ادیکت است. این مدل که با برندهای مطرح زیادی کار می‌کند، در سال ۲۰۱۱  “بهترین مدل هلندی” لقب گرفت.

دافنه گرونولد
دافنه گرونولد

۲. جولیا زیمر

چهره این مدل آلمانی ترکیبی از آرامش و خشونت است که جذابیت خاصی به او می‌بخشد. جولیا در حال حاضر با ویوین وست‌وود و پرادا همکاری می‌کند.

جولیا زیمر
جولیا زیمر

۳. لیزا اوستانینا

وقتی لیزا از یک آژانس معروف مدلینگ پیشنهاد کاری گرفت، باور نکرد چون هیچ وقت خودش را زیبا نمی‌دید. او اکنون به تسخیر پایتخت‌های مد جهان ادامه می‌دهد.

لیزا اوستانینا
لیزا اوستانینا

۴. ایسا لیش

 ایسا مدل مکزیکی-ژاپنی است. او به خاطر صورت زاویه‌دار و چهره‌ای نسبتا فرازمینی‌اش مشهور است.

ایسا لیش
ایسا لیش

۵. لورا او گرادی

 در دوران کودکی، لورا همیشه به خاطر گوش‌های بیرون‌زده بزرگش مورد تمسخر قرار می‌گرفت. با این حال، او موفق شده به عنوان یک مدل برتر زندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشد!

لورا او گرادی
لورا او گرادی

۶. سیرا اسکای

مردم معمولاً به خاطر موهای بلند و مواج، صورت بیضی، ابروهایی که به سختی قابل‌مشاهده هستند و بینی نازک، ظاهر او را با شخصیت‌های هنر رنسانس مقایسه می‌کنند.

سیرا اسکای
سیرا اسکای

۷. ماگدالینا فراکویک

 ماگدالینا یکی از معروف‌ترین مدل‌های لهستانی است. استخوان‌های برجسته گونه و فرم صورت غیرمعمول او،‌ از نکات قابل‌توجه در ظاهرش است.

ماگدالینا فراکویک
ماگدالینا فراکویک

۸. لینزی ویکسون

 لینزی یکی از موفق‌ترین مدل‌های جهان است. دهان خیلی کوچک، لب‌های پر، گودی چانه و فاصله بین دندان‌ها چهره‌ای کودکانه به او می‌دهد. غیرممکن است که او را با شخص دیگری اشتباه بگیرید!

لینزی ویکسون
لینزی ویکسون

۹. کلی میتندورف

 ظاهری ساده، راه ورود کلی به دنیای مد بود. او نگران ظاهر غیرجذابش نیست زیرا عاشق گرفتن عکس‌های متفاوت است. و عکاسان مد او را به این خاطر دوست دارند. تمام تصاویر کلی خیره‌کننده هستند!

کلی میتندورف
کلی میتندورف

۱۰. ایکلین استنژ

 این دختر با ظاهر بسیار غیرمعمول و ناجور به اولین هنرآزمایی خود آمد: او یک ژاکت بیش از اندازه بزرگ، جوراب شلواری سبز، عینک و موهای بافته بلند داشت. با این حال، داورها برخی ویژگی‌های او را پسندیدند: بینی قلمی، استخوان گونه تیز و چشمان زیبا.

 ایکلین استنژ
ایکلین استنژ

۱۱. مولی بر

 مولی هم هرگز فکر نمی‌کرد که ظاهرش باعث محبوبیتش شود. این دختر آمریکایی با گوش‌های بزرگ بیرون‌زده و چشمانی درشت و عمیق موفقیت زیادی کسب کرد.

مولی بر
مولی بر

۱۲. لیلی مک‌منمی

 بسیاری از مردم تصور می‌کنند که ظاهر لیلی با معیارهای مدلینگ مطابقت ندارد، اما اینکه او برای شنل و لویی ویتون کار می‌کند خلاف این باور است!

لیلی مک‌منمی
لیلی مک‌منمی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان