جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حمله طالبان بر پاسگاه ارتش در بگرام پروان؛ نجات یافتگان سیلاب کشته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی پروان تأیید می‌کنند که در حمله طالبان بر پاسگاه ارتش در ولسوالی بگرام این ولایت، ۴ غیرنظامی بی‌جاشده از سیلاب کشته شده اند.

عبدالشکور قدوسی، ولسوال بگرام ولایت پروان امروز پنج‌شنبه (۶ سنبله) به خبرنامه گفت حوالی ساعت دو بامداد گروه طالبان بالای یک پاسگاه نیروهای ارتش در روستای صیاد این ولسوالی حمله کرده اند.

قدوسی افزود در این حمله یک نیروی ارتش کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

به گفته او در هنگام حمله یک موتر حامل غیرنظامیان که به هدف فرار کردن از خطرِ سیلاب از منطقه صیاد کاپیسا به روستای صیاد پروان می‌رفتند، از سوی طالبان مورد تیراندازی قرار گرفته و در نتیجه آن ۴ غیرنظامی کشته و دو تنِ دیگر زخمی شده‌اند.

ولسوال پروان خاطرنشان کرد که این موتر زمانی از سوی طالبان هدف قرار گرفته  که به دروازه پاسگاه ارتش رسیده بودند، اما گروه طالبان آن‌ها را به جای نیروی کمکی اشتباه گرفتند.

گروه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

سیلاب ها در کاپیسا

این در حالی است که ولایت کاپیسا در همسایگی ولایت پروان نیز شاهد سرازیر شدن سیلاب‌ها بوده و پولیس کاپیسا تأیید کرده است که در اثر این سیلاب‌ها شب گذشته در ولسوالی کوهبند این ولایت ۸ تن کشته و ۱۰ تن دیگر زخمی شده اند.

پولیس کاپیسا افزوده زخمیان این رویداد غرض تداوی به شفاخانه‌ها و نیز شماری دیگری که در تهدید سیلاب‌ها بوده اند، به ساحات امن و عاری از تهدید منتقل شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان