جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

انتخاب رنگ لباس چه چیزی در باره شخصیت ما می گوید؟

خواندن 3 دقیقه
5
(1)

مطابق با دیوید زیلا، طراح مد و نویسنده کتابِ «سبک خود را رنگ کن،» حتی اگر کمدتان پر از لباس‌هایی با انواع رنگ‌ها است، باز هم یک رنگ از باقی رنگ‌ها برای‌تان جذابیت بیشتری دارد. و همان رنگ است که در واقع شخصیت شما را نشان می‌دهد.

مطلب مرتبط: روانشناسی رنگ ها؛ رنگ مورد علاقه تان چه چیزی از شخصیت تان می گوید؟

۱. سیاه

افرادی که لباس سیاه را ترجیح می‌دهند، بلند پرواز و قاطع هستند. آنها به راحتی تحریک می‌شوند، اگرچه اغلب سعی در پنهان کردن آن دارند. رنگ سیاه به آنها کمک می‌کند تا توجه محیط را از ظاهرشان به شخصیت‌شان تغییر دهند زیرا خصوصیات درونی برای آنها مهم‌تر است.

۲. رنگ لباس و شخصیت؛ قهوه‌ای

افرادی که قهوه‌ای می‌پوشند، اندکی محافظه‌کار هستند، به بزرگ‌ترها احترام می‌گذارند و همیشه در همه چیز به دنبال صلح، ثبات و قدرت هستند.

مطلب مرتبط: شیوه غذا خوردن ویژگی های شخصیتی آدمها را آشکار می کند

۳. آبی

سایه‌های آبی اغلب توسط آدم‌های مهربان، دلسوز، مودب و حتی خجالتی انتخاب می‌شوند. چنان‌چه روانشناسان می‌گویند، آرامش و توازن دو ویژگی بسیار رایج در این نوع افراد است.

۴. سبز

کسانی که سبز را ترجیح می‌دهند زندگی اجتماعی فعالی دارند، همیشه در یک منطقه خوب زندگی می‌کنند و از نظر اقتصادی پایدار هستند. آنها همچنین دلسوزند و قلب مهربانی دارند.

مطلب مرتبط: اینکه فرزند چندم خانواده هستید، روی شخصیت شما تاثیر می گذارد

۵. رنگ لباس و شخصیت؛ بنفش

به گفته کارشناسان، افرادی که بنفش می‌پوشند، عاطفی و حساس هستند. آنها اهل رویاپردازی و بسیار پرشورند و عرفان را دوست دارند. این افراد غیرقابل پیش‌بینی هستند و برخورد با آنها می‌تواند در عین حال هم آسان و هم دشوار باشد.

۶. قرمز

کسانی که غالباً قرمز می‌پوشند، به راحتی هیجان‌زده می‌شوند، کمی خودمحور و در عین حال مستعد اعتیاد هستند.

۷. زرد

کارشناسان می‌گویند سایه‌های زرد اغلب توسط آدم‌های فعال و خلاق استفاده می‌شود. آنها اهل رویاپردازی و ماجراجویی، آماده اکتشاف و پیروزی هستند.

مطلب مرتبط: ۵ شیوه که خلاقیت درون تان را کشف کنید

۸. رنگ لباس و شخصیت؛ سفید

رنگ سفید افراد قابل اعتماد و عاشق آزادی را جذب می‌کند و کسانی که با خوش‌بینی به زندگی نگاه می‌کنند. این افراد در هر کاری که انجام می‌دهند بسیار مرتب و منظم هستند و برای کمال تلاش می‌کنند. اما به طور کلی، بسیاری از انواع شخصیت‌ها می‌توانند سفید بپوشند. این یک رنگ خنثی است، که به ندرت دیگران را دفع می‌کند.

۹. صورتی

صورتی رنگی ملایم، گرم و زنانه به حساب می‌آید و یکی از قدرتمندترین آرام‌بخش‌ها است. به گفته روانشناسان، افرادی که صورتی را دوست دارند، آدم‌هایی رمانتیک و خوش‌بین هستند. به طور معمول‌، آنها آدم‌هایی هستند که مهربانی و راحتی را بیش از هر چیز دیگری تحسین می‌کنند.

مطلب مرتبط: فصل تولد چه تاثیری بر شخصیت آدم ها دارد؟

۱۰. نارنجی

کسانی که دوست دارند نارنجی بپوشند، خوش‌بین، پرانرژی و شاد هستند و تغییر را دوست دارند. اگرچه ممکن است آدم‌هایی غیرعادی باشند، اما جاه‌طلبی و احتیاط هم از ویژگی‌های آنهاست.

۱۱. خاکستری

خاکستری و سایه‌های آن نمادی از آرامش و بلوغ است. اما رنگی خنثی است و شناخت شخصیت کسی که این رنگ را می‌پوشد بسیار دشوار است. او می‌تواند یک موش خاکستری باشد که در سکوت از قوانین پیروی می‌کند، و همچنین آدمی با درایت، کم هیجان و قاطع. اما در بیشتر موارد، فردی خاکستری را ترجیح می‌دهد که دوست ندارد جلب توجه کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان