جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ادامه درگیری ها؛ وزارت دفاع از کشته و زخمی شدن ۳۳ شورشی طالبان در بلخ و بادغیس خبر داد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در ادامه درگیری ها میان طالبان و نیروهای امنیتی، وزارت دفاع اعلام کرده است که ۳۳ شورشی طالب در ولایت های بلخ و بادغیس کشته شده اند.

وزارت دفاع امروز شنبه (۱۸اسد) با نشر اعلامیه گفته است که عصر روز گذشته، طالبان پلان حمله بر بخش هایی از ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس را داشتند که نیروهای امنیتی در اقدام پیش گیرانه از این حمله جلوگیری کردند.

در اعلامیه وزارت دفاع امده که در این درگیری ۵ جنگجوی طالبان کشته و ۱۲ تن دیگر آنان زخمی شده اند.

از سوی هم وزارت دفاع در خبرنامه جداگانه گفته است که گروه طالبان شب گذشته پلان حمله بر روستای «وزیرآباد» ولسوالی بلخ ولایت بلخ را داشتند که در عملیات پیشگیرانه با حمایت نیروهای هوایی ۱۲ طالب کشته و۴ تن دیگر آنان زخمی شدند.

وزارت دفاع در مورد تلفات نیروهای امنیتی در این درگیری ها چیزی نگفته است.

این در حالی است که با درخواست مکرر دولت و جامعه جهانی برای اعلام آتش بس و کاهش خشونت ها از سوی طالبان این گروه همچنان به حملات شان علیه نیروهای امنیتی ادامه می دهند. در همین حال نیز لویه جرگه مشورتی صلح برای بررسی رهایی ۴۰۰ زندانی طالبان و زمینه سازی نهایی برای آغاز گفتگو های بین الافغانی روز گذشته در کابل آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان