جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هفتمین قربانی کرونا از جامعه رسانه یی؛ مدیر مسوول روزنامه اصلاح جان داد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان «نی» اعلام کرده است که دادمحمد عنابی مدیر مسوول روزنامه اصلاح در اثر مبتلا شدن به بیماری کووید 19 جان باخته است.

نی امروز یک‌شنبه (۲۲سرطان) گفته است که آقایی عنابی هفتمین نفر از جامعه رسانه است که دراثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست میدهد.

پیش از این به تاریخ ۶ سرطان مینه رفیق گرداننده‌ی واحد سیاسی شبکه‌ی رادیو تلویزیون بانو و یوسف یوسفی از تصویر برداران پیشین تلویزیون آریانا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخته بود.

ابتلای نزدیک به یک هزار کارمند رسانه ای افغانستان به ویروس کرونا

بر اساس نتایج سروی که دفتر نی در سراسر کشور انجام داده بود و به تاریخ ۱۰ سرطان با رسانه شریک کرد از آغاز شیوع ویروس کرونا ۹۵۳ کارمند رسانه ای در افغانستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

نی تاکید کرده بود که تعداد کارمندان رسانه‌ای که به کرونا مبتلا شده‌اند، به‌مراتب بیش‌تر از آمار ارایه شده است.

بر اساس یافته‌های دفتر نی تعداد بانوان خبرنگار به‌مراتب کم‌تر از آقایان به این ویروس کرونا مصاب شده اند. همچنان خبرگزاری‌های آنلاین کم‌ترین مصاب شده را در میان رسانه‌ها داشته‌اند.

پیش از این نیز سازمان گزارش‌گران بدون مرز در گزارشی گفته بود افغانستان بیشترین رقم کارمندان رسانه‌ای مبتلا به کرونا را در سطح جهان دارد و نیز خبرنگاران و کارکنان رسانه‌ها در افغانستان با شیوع ویروس کرونا، در معرض آسیب‌های جدی قرار دارند.

این در حالی است که تاکنون شمار مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳۴ هزار ۳۶۶ تن رسیده که از این میان ۹۹۴ تن آنان جان باخته و ۲۱ هزار ۱۳۵ تن دیگر نیز بهبود یافته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان