جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

۵ نوشیدنی قبل خواب که به آب شدن چربی ها کمک می کنند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

البته که یک رژیم غذایی خوب و مواد غذایی سرشار از فیبر به داشتن وزن متعادل کمک می‌کنند، اما برخی ترکیبات نیز قادر هستند متابولیسم بدن را تقویت کنند، با چربی شکمی مبارزه کنند و سبب شوند که به اهداف کاهش وزن‌تان برسید. در این نوشتار با ۵ نوشیدنی چربی سوز قبل خواب آشنا می‌شویم که به آب شدن چربی‌ها کمک می‌کنند.

۱. نوشیدنی چربی سوز بادرنگ (خیار)

مواد لازم:

– ۱ بادرنگ

– یک دسته جعفری

– ۱ لیمو

– ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده‌شده

– ۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا

– نصف لیوان آب

طرز تهیه:

آب همه مواد را با هم بگیرید و ترکیب چربی سوز به دست آمده را قبل از خواب بنوشید. می‌توانید مصرف این نوشیدنی را به مدت یک ماه ادامه دهید و سپس یک هفته استراحت کنید و در صورت نیاز دوباره چرخه را شروع کنید.

مطلب مرتبط: با این ۵ چای پیری را به تاخیر بیندازید!

۲. نوشیدنی بادرنگ و لیمو

مواد لازم:

– ۱ لیمو

– ۲ بادرنگ (خیار)

– یک مالته (پرتقال) بزرگ

– عسل

– نعناع

– آب گازدار

طرز تهیه: یک بادرنگ را در مخلوط‌کن میکس کنید و دیگری را به صورت حلقه‌ای برش بزنید. آب مالته و لیمو را بگیرید و بعد آن را با بادرنگ و عسل ترکیب کنید. در نهایت ترکیب را به آب گازدار اضافه کنید و چند برگ نعناع هم داخل آن بیندازید.

۳. نوشیدنی چربی سوز لیمو

مواد لازم:

– ۵ لیمو

– ۱ لیتر آب گازدار

– نعناع

– یخ

طرز تهیه: آب ۴ لیمو را بگیرید و یکی را به صورت حلقه‌ای برش بزنید. آبلیمو و آب گازدار را با هم مخلوط کنید. ترکیب حاصل را با یخ، نعناع و برش‌های لیمو بنوشید.

مطلب مرتبط: شکست چربی‌ ها؛ ۵ قاشق با لاغری فاصله دارید

۴. نوشیدنی تند هندی

مواد لازم:

– ۴ لیمو

– زنجبیل رنده‌شده (بسته به ذائقه‌تان)

– نعناع

– ۱ لیتر آب گازدار

– نصف لیوان آب

– یخ

– مقدار کمی شکر

طرز تهیه: آب لیموها را بگیرید. شکر و نصف لیوان آب را در یک تابه بجوشانید تا شکر حل شود. زنجبیل را به تابه اضافه کنید. وقتی جوشید، شعله را خاموش کنید. وقتی ترکیب خنک شد، آبلیمو، آب گازدار و یخ را به آن اضافه کنید. در نهایت نوشیدنی را با نعناع و برش‌های لیمو بنوشید.

۵. نوشیدنی چربی سوز سیب

مواد لازم:

– ۱ لیتر آب

– نعناع

– ۱۰۰ میلی‌لیتر آبلیمو

– ۱ لیمو

– یخ

طرز تهیه: آب سیب و آبلیمو را با هم ترکیب کنید. برش‌های لیمو، نعناع و یخ را به ترکیب اضافه کنید. می‌توانید این نوشیدنی را با برش‌های سیب سرو کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان