جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جان باختن ۳۶ فرد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت؛ شمار مبتلایان در افغانستان از مرز ۳۰ هزار تن گذشت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶۰ مورد تازه ویروس کرونا در کشور ثبت شده که با ثبت آن شمار مبتلایان از مرز ۳۰ هزار تن گذشته است.

وزارت صحت امروز پنجشنبه (۵سرطان) گفته است که ۴۶۰ مورد جدید شامل ۱۶۶ مورد در کابل، ۶۹ مورد در پکتیا، ۵۹ مورد در هرات، ۳۸ مورد در تخار، ۲۹ مورد در دایکندی، ۲۵ مورد در کاپیسا، ۲۴ مورد در قندز و ۱۸مورد در بغلان می شود.

این وزارت افزوده که ۷ مورد در بدخشان، ۵ مورد در ننگرهار، سه مورد در بامیان، دو مورد در کنر و در لوگر و لغمان هر یک یک مورد شامل مواردی اند که در ۲۴ ساعت ثبت شده است.

به گفته وزارت صحت با ثبت این موارد تازه شمار مجموعی مبتلایان به ۳۰ هزار ۱۷۵ تن رسیده است.

وزارت صحت تاکیدکرده که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۶  فرد مبتلا به کرونا جانباخته که شمار مجموعی جانباختگان به ۶۷۵ تن رسیده و نیز در عین زمان ۳۰۵ فرد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته است که شمار مجموعی بهبود یافتگان به ۱۰ هزار ۱۷۴ تن رسیده است.

سیر نزولی مبتلایان ویروس کرونا

 براساس آمار روزانه که از سوی وزارت صحت ارایه می شود از چند روز بدینسو شمار مبتلایان به ویروس کرونا روبه کاهش است. هرچند مسوولان در وزارت صحت عامه می گویند آمار روزانه این وزارت مجموع مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان ویروس کرونا در کشور را به صورت دقیق پوشش نمی دهد.

پس از آن که وزارت صحت اعلام کرد که پس از این شفاخانه های خصوصی نیز می توانند به صورت مشروط مبتلایان به ویروس کرونا را تشخیص و تحت درمان قرار دهند مسوولان در وزارت صحت می گویند تاکنون آمار مبتلایان ویروس کرونا از سوی سکتور خصوصی به وزارت صحت گزارش داده نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان