جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

صبح ها پیش از هر چیزی، این معجون معجره آسا را بنوشید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در شرایطی که تمام دنیا به دلیل کووید-۱۹ با یک بحران بی‌سابقه دست و پنجه نرم می‌کنند، مردم نسبت به رژیم و سلامتی خود حساس‌تر شده‌اند. به علاوه، غالب آدم‌ها نیز به دنبال تقویت سیستم ایمنی خود هستند تا خطر ابتلا را کاهش دهند.

تقویت سیستم ایمنی بدن در این دوران اهمیت زیادی دارد زیرا می‌دانیم که هیچگونه واکسین یا درمانی برای کرونا ویروس در دسترس نیست. در این نوشتار با معجونی معجزه‌آسا آشنا می‌شوید که می‌تواند سیستم ایمنی بدن‌تان را به خوبی تقویت کند.

مطلب مرتبط: تقویت سیستم ایمنی بدن، چه خوراکی‌هایی را باید خورد؟

موارد لازم:

– ۱ فنجان آب

– ۴/۱ قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده

– ۴/۱ قاشق چایخوری زردچوبه

– ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب

– ۱ قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه:

آب، زنجبیل و زردچوبه را در یک تابه عمیق روی حرارت قرار بدهید تا بجوشد. وقتی ترکیب شروع به جوشیدن کردن، شعله را خاموش کنید و جوشانده را کنار بگذارید تا کمی خنک شود. در نهایت ترکیب را صاف کرده، عسل و سرکه را به آن اضافه کنید. ترکیب معجزه‌آسای شما آماده است!

مطلب مرتبط: از درمان بی‌خوابی تا رفع اضطراب، ۸ کاربرد بی‌نظیر عسل

چرا این نوشیدنی برای سلامتی مفید است؟

این نوشیدنی فواید درمانی زیادی دارد. شما می‌توانید آن را هر روز صبح با معده خالی بخورید تا بیماری‌های ویروسی و باکتریایی را دور از خودتان نگه دارید.

 * سرکه سیب (ACV) رشد پاتوژن‌های بد را در بدن مهار می‌کند. این ماده دارای خاصیت ضد ویروسی و ضد التهابی است و همچنین برای رشد باکتری‌های سالم روده (که برای یک سیستم ایمنی سالم ضرورت دارند) مفید است.

مطلب مرتبط: آیا سرکه سیب به کاهش وزن کمک می‌کند؟

* زردچوبه: با خواص آنتی‌اکسیدانی، ضد التهابی و ضدعفونی‌کننده، نوعی داروی شفابخش طبیعی است. وقتی این ماده با سرکه سیب مخلوط می‌شود، در محافظت از بدن در مقابل میکروب‌های مضر و باکتری‌ها به خوبی عمل می‌کنند.

* زنجبیل: زنجبیل دارای خواص ضد میکروبی، آنتی‌بیوتیکی و ضد التهابی است. این ماده ترکیباتی دارد که تعداد گلبول‌های سفید بدن را افزایش می‌دهند، روندی که به از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌های خارجی کمک می‌کند.

* عسل: آنزیم‌های موجود در عسل دستگاه گوارش شما را سالم نگه می‌دارند. این ماده آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی دارد که در از بین بردن رادیکال‌های آزاد در بدن مؤثر هستند.

نکته: نظرات قیدشده در این مقاله نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه پزشک در نظر گرفته شود. لطفا پیش از شروع مصرف هر چیزی با داکترتان مشورت کنید.

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان