جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ابتلای اعضای خانواده و کارمندان دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری به ویروس کرونا

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید بیش از نصف اعضای خانواده و کارمندان دفترش به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

صالح امروز پنجشنبه (۱۵جوزا) در فیسبوک اش نگاشته است که ویروس کرونا آفت همه گیر و جدی است و مردم توصیه و حرف های علمی وزارت صحت عامه را مدنظر داشته و بالای خود و خانواده هایشان تطبیق کنند.

صالح تاکید کرده که حکومت دست به کار است تا آسیب های ناشی ازین ویروس را کم سازد.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده: «هیچ کس در امان نیست. بیشتر از نصف اعضای خانواده و اعضای دفتر خودم اکنون به این درد گرفتار شده اند.»

او اضافه کرده که کشور اکنون در بدترین مرحله از شیوع ویروس کرونا قرار دارد و حکومت همه این مراحل را از قبل پیش بینی کرده و با تمام منابع و توان در خدمت مردم قرار دارد.

افزایش روز افزون ویروس کرونا

پس از پایان ماه رمضان و شکست قرنطین در روز های عید شیوع ویروس کرونا در افغانستان به صورت روز افزون افزایش یافته است و براساس اعلام وزارت صحت روزانه به صورت اوسط بیش از ۶۰۰ تن در کشور به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

بر اساس آمار وزارت صحت تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۱۸ هزار و ۵۴ تن رسیده که از این میان ۳۰۰ تن جانباخته و یک‌هزار و ۵۸۵ تن نیز بهبود یافته است.

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان