واکنش ارگ به رهبر طالبان؛ این پیام ارزش ندارد

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ به روز رسانی : بهمن ۳۰, ۱۴۰۲

ارگ ریاست جمهوری در واکنش به پیام عیدی رهبر گروه طالبان می گوید این پیام ارزش ندارد، الی این‌که ثابت نمایند که با مردم آشتی می‌کنند.

صدیق صدیقی سخنگوی ریایت جمهوری امروز چهارشنبه (31ثور) در واکنش به پیام عیدی ملاهئبت الله رهبر گروه طالبان در توییتی گفته است: “عجب است! از یک سو، هر روز مردم ما را با انتحار و انفجار تکه و پارچه می‌کنند و به خشونت‌های شان ادامه می‌دهند، از سوی هم، راجع به موافقت‌نامه‌ی صلح گپ می‌زنند!؟”

ارگ ریاست جمهوری در واکنش به پیام عیدی رهبر گروه طالبان می گوید این پیام ارزش ندارد، الی این‌که ثابت نمایند که با مردم آشتی می‌کنند
ارگ ریاست جمهوری در واکنش به پیام عیدی رهبر گروه طالبان می گوید این پیام ارزش ندارد، الی این‌که ثابت نمایند که با مردم آشتی می‌کنند

صدیقی تاکید کرده که این پیام ارزش ندارد الی این‌که این گروه ثابت کنند که با مردم آشتی می‌کنند.

این در حالی است که رهبر طالبان امروز در پیام عیدی اش گفته است گروه طالبان به توافقنامه امضا شده با امریکا متعهد است و مقامات امریکایی به کسی باید اجازه ندهند که توافقنامه انجام یافته را با موانع، تاخیر و بالاخره به ناکامی و شکست مواجه سازد.

این اظهارات دو طرف در حالی بیان می شود که در روز های اخیر حملات گروه طالبان و عملیات های نیروهای دولتی افزایش یافته و نیز نماینده خاص امریکا در امور صلح افغانستان برای تسهیل گفتگو ها وارد کابل شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *