جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

هم‌کاری مردم با معارف؛ باشندگان تخار یک قطعه زمین برای اعمار مکتب خریداری کردند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف کشور از خریداری یک قطعه زمین به ارزش ۳۳۰ هزار افغانی، از سوی باشندگان ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار  به هدف اعمار یک مکتب خبر داده است.

این وزارت امروز(یک‌شنبه، ۲۸ثور) با بیان این خبر، تصریح کرده است که به ادامه همکاری‌های مردم با معارف، اینک اعضای شورای مکتب ابتدایی “مولوی غلام حسین”، مربوط روستای “توحید آباد” ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار، یک قطعه زمین به مبلغ ۳۳۰ هزار افغانی را از پول شخصی شان برای اعمار یک مکتب خریداری کرده اند.

education

بر اساس خبرنامه وزارت معارف، ریاست معارف تخار ضمن قدردانی از کمک اهالی این روستا، همکاری مردم با معارف در امر توسعه آموزش و تربیت در وضعیت کنونی را امری ضروری و اساسی خوانده است.

از سویی  اهالی این روستا از حکومت محلی و مرکزی خواسته‌اند که در آینده نزدیک در زمینه اعمار این مکتب تلاش همه جانبه نمایند.

قابل یادآوری است که ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار دارای حدودا ۳۲ نهاد آموزشی است که از این میان ۴۰ درصد مکاتب آن، فاقد ساختمان می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان