جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

نهادهای امنیتی: طالبان با استفاده از تاکتیک «حمله و تکذیب» نمی‌توانند جنایات خود را پنهان کنند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نهادهای امنیتی کشور در یک اعلامیه‌ مشترک گفته‌اند که طالبان با انجام جنایات بی‌شمار در گذشته و حال، استفاده از تاکتیک «حمله و تکذیب»، محکوم نمودن آن و انداختن مسوولیت جنایت به دوش سایر گروه‌های تروریستی مثل داعش، نمی‌توانند جنایات و دهشت‌آفرینی خود را پنهان کنند.

در این اعلامیه مشترک نهادهای امنیتی که امروز(شنبه، ۲۷ثور) منتشر شده، با اشاره به حملات تروریستی روز سه شنبه بر شفاخانه‌ ملی صد بستر برچی و حمله بر نماز جنازه‌ در ننگرهار، گفته شده که عدم پذیرش مسوولیت حملات خونین اخیر توسط گروه طالبان به دلیل افزایش فشار افکار عامه، نگرانی نهادهای ملی و بین المللی و سازمان‌های حقوق بشری می‌باشد.

security

باید یادآور شد که روز سه شنبه هفته گذشته، مهاجمان مسلح بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت برچی حمله کردند که در نتیجه آن ۲۴ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند. در عین حال، یک حمله انتحاری در مراسم خاک‌سپاری در ننگرهار صورت گرفت که در آن نیز بیش از ۳۰ نفر کشته و بیش از ۶۰ نفر زخمی شدند.

در اعلامیه مشترک نهادهای امنیتی آمده است که طالبان سابقه‌ طولانی در کشتار غیرنظامیان دارند. این گروه با استفاده از تاکتیک “حمله و تکذیب” نمی توانند جنایت شان را پنهان کنند. آنها حتی به کشتار غیرنظامیان اکتفا نکرده و حملات خود را بر شفاخانه‌ها، مساجد، مکاتب، مراکز آموزشی و تحصیلی، هوتل‌ها، ورزشگاه‌ها و مراکز غیرنظامی دیگر انجام داده‌اند.

در این اعلامیه، با تاکید بر این نکته که “طالبان بستر اصلی فعالیت‌های سایر گروه‌های تروریستی را در کشور فراهم می‌کنند”، آنان را عامل اصلی ادامه خونریزی و تحمیل جنگ بر مردم افغانستان دانسته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان