غنی: کار ترمیم شفاخانه 100 بستر برچی به زودی توسط واحد عملیاتی آغاز می شود

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲

رییس جمهور غنی حین بازدید از شفاخانه 100 بستر دشت برچی در غرب کابل پس از حمله مهاجمان انتحاری می گوید، واحدعملیاتی ارگ کار ترمیم این شفاخانه را به صورت فوری آغاز خواهد کرد.

ارگ ریاست جمهوری گفته است محمد اشرف غنی با همراهی حمدالله محب، مشاور امنیت ملی شب گذشته(چهارشنبه، 24ثور) از شفاخانه ملی 100 بستر دشت برچی و شفاخانه اتا ترک دیدن کرده‌اند.

غنی در دیدار از شفاخانه 100 بستر برچی افزوده است: “ما بر کودکان برای آینده کشور سرمایه گذاری می کنیم، اما تروریستان کودکان و خواهران ما را هدف قرار می دهند و شفاخانه هایی را که ما می سازیم، ویران می کنند.”

ghani

او با بیان این که به نیروهای امنیتی و دفاعی هدایت داده از حالت دفاعی به حالت تهاجمی قرار گیرند، حمله بر شفاخانه 100 بستر برچی را برخلاف دستورات دین اسلام و نشان دهنده وحشت و جنایت تروریستان و نابخشودنی خوانده است.

غنی تاکید کرده که تمام داکتران و کارمندانی که در روز حادثه قهرمانی کردند، مورد تشویق معنوی و مادی قرار خواهند گرفت و مشکلات شان حل می شود و نیز برای تمام خانواده های کشته شدگان و زخمیان این رویداد کمک های فوری صورت می گیرد.

این در حالی است که دو روز قبل شماری از مهاجمان مسلح بر شفاخانه 100 بستر دشت برچی حمله کردند که در نتیجه آن، بر اساس آخرین آمار وزارت صحت عامه، 24 تن کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند. گروه داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *