جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

بازداشت ۲۹ مظنون به جرم‌های جنایی در کابل و هرات

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور داخله اعلام کرده است که نیروهای پولیس در کابل و هرات با انجام چندین عملیات، ۲۹ تن را در پیوند به جرم‌های جنایی در این ولایت‌ها بازداشت کرده‌اند.

وزارت امور داخله امروز(پنج‌شنبه، ۲۵ثور) با نشر یک خبرنامه خاطرنشان کرده است که نیروهای پولیس کابل در دو روز گذشته، ۱۵ تن را در پیوند به انجام جرم‌های جنایی از نقاط مختلف نواحی شهر و ولسوالی‌های ولایت کابل بازداشت کرده اند.

kabull

به گفته این وزارت، این افراد به ظن سرقت وسایط نقلیه، سرقت اموال دکان، اخلال امن و نظم عامه، انتقال سلاح غیرقانونی، کیسه بری و راهزنی از مربوطات نواحی ششم، هفتم، نهم، دوازدهم، سیزدهم، هفدهم، بیست و یکم و ولسوالی‌های میربچه‌کوت و ده سبز ولایت کابل بازداشت شده اند. همچنان از نزد مظنونین بازداشت شده، ۴ میل سلاح و ۱ عراده واسطه سرقت شده به دست پولیس افتاده است.

در عین حال، به گفته وزارت امور داخله، نیروهای پوليس هرات با انجام چندين عمليات جداگانه، ۱۴ تن را در پیوند به انجام جرم‌های جنايی چون قتل، سرقت‌های مسلحانه، حمل و نگهداری غیرقانونی سلاح، سرقت وسایط نقلیه و سرقت مواشی از بخش‌های مختلف این ولايت بازداشت كرده اند.

این وزارت افزوده است که از نزد افراد بازداشت شده ۳ تفنگچه، ۱ موتر، ۴ موتورسایکل، ۸ موبایل، ۱ مواشی و ۳ چاقو به دست آمده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان