جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تعیینات تازه؛ امرخیل، وزیر دولت در امور پارلمانی و جیلانی، وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

 رییس جمهور غنی در تعیینات تازه در کابینه، ضیاالحق امرخیل را به عنوان وزیر دولت در امور پارلمانی و غلام بهاءالدین جیلانی را به حیث وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث تعیین کرده است.

اداره امور ریاست جمهوری امروز چهارشنبه(24ثور) در یک خبرنامه گفته است که رییس جمهور غنی در دو فرمان جداگانه ضیاالحق امرخیل را به عنوان وزیر دولت در امور پارلمانی و غلام بهاءالدین جیلانی را به حیث وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث در بست خارج رتبه تعیین کرده است.

afghanistan

ضیاالحق امرخیل پیش از این به عنوان مشاور ارشد رییس جمهور غنی و به عنوان رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات انجام وظیفه کرده است. غلام بهاءالدین جیلانی نیز پیش از این رییس شورای ولایتی پروان بوده است.

این تعیینات جدید پس از آن صورت گرفته که محمد اشرف غنی برای حل اختلافات با عبدالله عبدالله تعیینات جدید در کابینه را به تعویق انداخته بود.

این در حالی است که تاکنون توافق سیاسی میان ارگ و سپیدار نهایی نشده، اما سخنگوی ریاست جمهوری روز گذشته گفت که پیشرفت هایی برای توافق سیاسی صورت گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان