جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ بانک انکشاف آسیایی مبلغ ۴۰ میلیون دالر کمک بلاعوض به افغانستان تصویب کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت مالیه اعلام کرده است که بانک انکشاف آسیایی مبلغ ۴۰ میلیون دالر آمریکایی کمک بلاعوض را به منظور مبارزه علیه ویروس کرونا به افغانستان تصویب کرده است.

وزارت مالیه با نشر  اطلاعیه‌ای گفته است که بانک انکشاف آسیایی این کمک را روز گذشته(دوشنبه،۲۲ثور) تصویب کرده و این کمک شامل اعمار ۱۵ باب شفاخانه و مراکز صحی مجهز با بخش های تجرید و مراقبت ویژه و اضافه نمودن بیش از یک هزار و۱۰۰ بستر جدید بوده و در بخش احیای مجدد پنج مرکز صحی موجود کمک خواهد کرد.

ministry of finance

به گفته وزارت مالیه، این کمک در تهیه و تدارک داروها و تجهیزات طبی عاجل مورد نیاز، ارتقای ظرفیت و انعطاف پذیری سیستم ملی صحی افغانستان بمنظور پاسخگویی به حالات اضطراری صحی بشمول شیوع ویروس کووید-۱۹،  صرف خواهدشد.

این در حالی است که تا اکنون در افغانستان چهار هزارو ۹۶۳ تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این میان ۱۲۷ تن جان باخته و ۶۱۰ تن دیگر بهبود یافته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان