جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نزدیک به 100 غیرنظامی در جریان هفته دوم ماه رمضان کشته و زخمی شده اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر شورای امنیت ملی می گوید  در جریان هفته دوم ماه رمضان نزدیک به 100 غیرنظامی از سوی طالبان کشته و زخمی شده اند.

شورای امنیت ملی شام روز گذشته (شنبه، 20ثور) با نشر یک خبرنامه گفته است که در جریان هفته دوم ماه مبارک رمضان، در نتیجه تحرکات طالبان، 25 غیرنظامی کشته و 74 تن دیگر زخمی شده اند.

در این خبرنامه آمده است که این تلفات در 18 ولایت به غیرنظامیان وارد شده است.

خبرنامه
کشته و زخمی شدن 100 غیر نظامی در هفته دوم رمضان توسط طالبان

به گفته شورای امنیت ملی، تلفات غیرنظامیان از سوی طالبان نسبت به هفته اول ماه رمضان  33 درصد افزایش یافته و این نشان می دهد که زندگی غیرنظامیان برای طالبان بی ارزش است.

 این در حالی است که شورای امنیت ملی هفته گذشته اعلام کرده بود که در هفته اول ماه مبارک رمضان، 17 غیرنظامی در 17 ولایت کشته و 49 تن دیگر زخمی شده اند.

گروه طالبان با وجود رهایی یک هزار زندانی این گروه، تاکنون به خواست مکرر حکومت برای کاهش خشونت و آتش بس پاسخ منفی داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان