آخرین اعضای یک باند آدم‌ربایان در کابل دستگیر شدند

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲ , ,

مسوولان امنیتی در کابل اعلام کرده اند که “زریالی” مشهور به “زروی سبز” و دو تن دیگر از بقایای باند آدم‌ربایان “حامد چنگیز” توسط پولیس کابل بازداشت شده‌اند.

دفتر مطبوعاتی پولیس کابل با نشر یک خبرنامه گفته است، شام روز گذشته (شنبه، 20 ثور) در پی یک عملیات کشفی نیروهای پولیس حوزه ششم امنیتی شهر کابل، زریالی مشهور به زروی سبز، عضو باند حامد چنگیز با دو همکارش به نام های بلال و محمدالله بازداشت گردیدند.

به گفته پولیس کابل، این افراد که از چندی به این‌سو در مربوطات نواحی سوم، ششم، هفتم و سیزدهم شهر کابل دست به جرم های جنایی مانند سرقت های مسلحانه، قتل، مجروحیت و جرایم اخلاقی می زدند، تحت تعقیب پولیس قرار داشتند.

خبرنامه
دستگیری آخرین اعضای باند آدم ربایان در کابل

پولیس کابل افزوده است که از نزد افراد بازداشت شده دو میل تفنگچه کمری به دست آمده است.

این در حالی است که ریاست امنیت ملی به تاریخ ۲۶ عقرب سال گذشته اعلام کرده بود که نیروهای قطعات خاص این ریاست یک شبکه جرمی چهار نفری به سرگروهی حامد مشهور به چنگیز را در شهر کابل بازداشت نموده است.

ریاست امنیت ملی گفته بود که این گروه در قتل هفت تن و مجروحیت 42 تن دیگر دست داشته است. همچنین این گروه مبلغ 200 هزار افغانی و 4 هزار دالر امریکایی را به زور و تهدید از 11 دوکاندار و پیشه‌ور در شهر کابل به خصوص در ناحیه های ششم و هفتم اخذ کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *