جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

انهدام هسته مشترک داعش و شبکه حقانی در کابل؛ ۸ تن بازداشت شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرده که یک هسته‌ مشترک گروه داعش و شبکه‌ حقانی توسط  سه عملیات هدفمند نیروهای قطعات خاص امنیت ملی در ولسوالی شکردره و ناحیه یازدهم شهر کابل منهدم شده است.

ریاست عمومی امنیت ملی امروز(چهارشنبه،۱۷ ثور) با نشر یک اعلامیه گفته است که این ریاست در ادامه‌ عملیات‌های خاص برای شناسایی، پیگیری  و از بین بردن هسته‌های تروریستی که باعث کشته شدن شهروندان و مختل کردن امنیت کابل گردیده‌، به تاز‌گی هسته‌ مشترک داعش و شبکه‌ حقانی را نابود کرده است.

NDS

بر اساس این اعلامیه، “این هسته‌ مشترک که به رهبری ثناالله مسؤل کتیبه‌ داعش و هماهنگ کننده‌ شهری شبکه‌ حقانی در کابل مدیریت می‌شد، حمله‌ ‌راکتی بر مراسم تحلیف ارگ ریاست جمهوری، حمله بر درمسال اهل هنود(سیک‌ها)، حمله تروریستی بر مصلی شهید مزاری و دو حمله‌ راکتی بر بگرام را انجام داده بودند. همچنین این هسته، ترورهای هدفمندی را در شهر کابل انجام می‌داد”.

ریاست امنیت ملی افروده که در این عملیات‌ها، ۸ نفر از این تروریستان توسط نیروهای قطعات خاص امنیت ملی بازداشت شده و پنج تن دیگر کشته شده اند. همچنان مقادیر بسیاری سلاح و مهمات، توپ‌های ۸۲، هاوان، دهشکه و ۲۵۰ کیلوگرم مواد انفجاری کشف و ضبط شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان