جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هشدار وزارت صحت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان در حال افزایش است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت صحت عامه بار دیگر هشدار دادند که شمار واقعات ویروس کرونا در افغانستان، روز به روز در حال افزایش است و در هفته‌های پیش رو، بر این میزان نیز افزوده خواهد شد.

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه کشور، امروز(چهارشنبه، ۱۰ثور) در یک کنفرانس خبری گفت که با ثبت ۱۱۰ واقعه مثبت و جدید ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار مجموعی بیماران مبتلا به کووید ۱۹، در سطح کشور به ۱هزار و ۹۳۹ نفر افزایش یافته است.

او افزوده که بر بنیاد ارقام، ولایت کابل در یک‌شبانه روز گذشته، شاهد بیشترین واقعات مثبت ویروس کرونا بوده است.

photo_2020-04-29_17-19-46

مایار، شایعات مبنی بر غیرضروری دانسته شدن موجودیت شفاخانه برای بیماران کووید ۱۹، در ولسوالی سروبی ولایت کابل را نادرست عنوان کرد و گفت که شفاخانه مربوط در سروبی آغاز به فعالیت کرده و هیچ تصمیمی در مورد غیر ضروری بودن آن از سوی وزارت صحت عامه گرفته نشده است.

وی همچنان در مورد نگرانی داکتران آی.‌سی.یو از معاشات شان گفت: در تماسی که با مسوولین این بخش داشته، اطمینان حاصل کرده است که داکتران آی.‌سی.‌یو امروز معاشات شان را دریافت خواهند کرد.

سخنگوی وزارت صحت عامه با هشدار مبنی بر این که شمار واقعات ویروس کرونا در کشور روز به روز در حال افزایش است؛ بار دیگر از شهروندان کشور درخواست کرد که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت روزگردی در شهرها را رعایت کنند و به پیام ها و توصیه های صحی وزارت صحت عامه برای پیش‌گیری از این ویروس، عمل نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان