جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

سوءتفاهم میان نیروهای ارتش و پولیس در قندز، جان یک سرباز ارتش را گرفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های ارتش در شمال شرق تایید می کنند که در نتیجه سوءتفاهم و تیراندازی میان پولیس و ارتش در قندز، یک سرباز ارتش کشته شده است.

عبدالهادی جمال، سخنگوی قول اردوی 217 پامیر به خبرنامه گفت: “یک سوءتفاهم میان یک سرباز اردوی ملی که با لباس شخصی بوده، در قسمت اول باعث مشاجره لفظی می شود و پس از آن، دو طرف دست به شلیک می زنند.”

جمال افزود، در این درگیری که حوالی ساعت 10 صبح امروز شنبه(6ثور) رخ داده، این سرباز ارتش ابتدا زخمی و در اثر خونریزی، جان باخته است.

شهر-کندز

سخنگوی قول اردوی پامیر تاکید کرد که این رویداد توسط یک هیئت از دو طرف بررسی شده و مشکل، چندان جدی نبوده است.

از سویی هم هجرت الله اکبری، سخنگوی پولیس قندز به رسانه ها گفته است، این رویداد در ساحه “عرض‌بیگی” از مربوطات حوزه چهارم شهر قندز رخ داده و هر دو جناح درگیر بازداشت شده اند.

اکبری افزوده، در این رویداد، دو سرباز پولیس نیز در اثر لت و کوب زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان