جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله: نصاب آموزشی پولیس بازنگری می‌شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت داخله می‌گویند که برای تقویت نهاد پولیس و افزایش تعداد افسران حرفه‌ای، نصاب آموزشی و تحصیلی این نهاد بازنگری می‌شود.

مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امورداخله کشور امرو(شنبه،۳۰حمل) در توییتی نگاشته است: “جهت تقویت نهاد پولیس و افزایش رقم افسران حرفه‌ای و مسلکی، نصاب های تعلیمی و تحصیلی پولیس با درنظرداشت استانداردهای روز در مشورت با اقشار مختلف جامعه و مراجع ذیربط، طی یک روند سنجیده شده و ۱۰ مرحله‌ای و در یک چوکات زمانی معین بازنگری می شود”.

police

او همچنان نگاشته که به بخش های مربوط هدایت داده تا در دو هفته پلان های خود را ترتیب و کار عملی روی آن آغاز شود.

به گفته اندرابی، معینیت پالیسی وزارت امورداخله مکلف گردیده تا دیدگاه های صاحب‌نظران را جمع‌آوری و در این اسناد شامل سازد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان