جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اشرف غنی فرمان خود مبنی بر تجزیه وزارت مالیه را لغو کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت مالیه اعلام کرده است که فرمان ریاست‌جمهوری مبنی بر تجزیه این وزارت لغو شده است.

عبدالهادی ارغندیوال که به تاز‌گی از سوی اشرف غنی به عنوان نامزد وزیر و سرپرست وزارت مالیه تعیین شده، امروز دوشنبه(۱۸حمل) در یک نشست خبری گفت، رییس جمهور فرمانش در مورد انتقال صلاحیت‌های وزارت مالیه به ارگ ریاست جمهوری و تقسیم این وزارت به سه اداره را لغو کرده است.

به گفته او، محمد اشرف غنی روز گذشته با صدرو فرمانی حکم پیشین‌اش در مورد تغییرات در وزارت مالیه را لغو کرده است.

arghandiwal

سرپرست وزارت مالیه گفت: “رییس‌جمهور گفت که در آن زمان ضرورت احساس می‌شد که برخی بخش‌های وزارت مالیه مستقل شود، اما حالا نیاز نیست که این کار انجام شود”.

این در حالی است که محمد اشرف غنی، چند ماه پیش با صدور فرمانی، تأکید کرده بود که بخش‌های عواید، گمرگات و خزانه‌داری و بودجه، به عنوان واحدهای مستقل، از وزارت مالیه جدا شده و مستقیما به دفتر ریاست‌ جمهوری گزارش دهند.

از سویی هم دو روز پیش آلیس ویلز، معاون وزارت خارجه امریکا در امور آسیای مرکزی و جنوبی “تجزیه وزارت مالیه” افغانستان به سه اداره و انتقال صلاحیت‌های آن به ارگ ریاست جمهوری را نگران‌کننده خوانده، تأکید کرده بود که مردم افغانستان به حکومت پاسخ‌گو نیاز دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان