جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نشست سیاسیون و رهبران احزاب با عبدالله/ محقق: خبرهای جدیدی در راه است!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شماری از سیاسیون و رهبران احزاب سیاسی به شمول عبدالله عبدالله که به عنوان رییس جمهور و رییس دولت همه شمول سوگند یاد کرده، برای چندمین بار با یک‌دیگر دیدار کردند.

شماری از شخصیت های سیاسی و رهبران احزاب شامل ‏حامد کرزی، عبدالله عبدالله، گلبدين حكمتيار، محمدمحقق، کریم خلیلی، باتور دوستم، صلاح الدین ربانی و شماری دیگر از سیاسیون امروز پنج‌شنبه(14حمل) بار دیگر نشستی را این‌بار در خانه گلبدین حکمتیار در کابل برگزار کردند.

در این نشست گفته شده آنان درباره حل اختلاف‌های سیاسی در کشور گفت‌وگو کرده‌اند.

mohaqeq

محمد محقق با نشر چند تصویر از این نشست در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته است: “خبرهاى جديدترى در راه است”.

از سویی هم مسعود ترشتوال، سخن‌گوی شورای حراست و ثبات به طلوع نیوز گفته است که در دیدارهای اخیر آقای سیاف و برخی از چهره‌های سیاسی دیگر با غنی و عبدالله، توافق نخستین روی ایجاد حکومتی زیر نام «مشارکت ملی» به میان آمده ‌است.

این در حالی است که پس از اعلان نتیجه نهایی انتخابات و برگزاری همزمان مراسم تحلیف عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی، حامد کرزی و عبدالرب رسول سیاف میانجیگری میان ارگ و سپدار را آغاز کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان