جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یک لابراتوار تشخیص ویروس کرونا در ننگرهار گشایش یافت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت اعلام کرده که یک لابراتوار تشخیص ویروس کرونا(کوید-19) در ولایت ننگرهار به بهره‌برداری سپرده شده است.

بر اساس اعلامیه وزارت صحت، فیروزالدین فیروز، وزیر این وزارت، امروز یک‌شنبه(10حمل) طی سفری به ولایت ننگرهار، لابراتوار تشخیص ویروس کرونا در این ولایت را به بهره‌برداری سپرده است.

coronavirus nangarhar

وزارت صحت می‌گوید که این لابراتوار با معیارهای جهانی و امكانات طبي آماده شده که ظرفيت تشخیص 100 واقعه را در روز دارد. بعد از کابل و هرات، این سومین ولایتی است که زمینه تشخیص ویروس کرونا در آن فراهم شده است.

گفتنی است که پس از اين نمونه‌های مشکوک به ویروس کرونا از ننگرهار به کابل فرستاده نمی‌شود؛ بلکه همراه با نمونه‌های ولایت‌های کنر و لغمان برای تشخص به لابراتوار اين ولايت فرستاده می‌شوند.

تا اکنون شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کشور، به شمول چهار نظامی ناتو و دو دیپلمات خارجی به 120 تن رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان