ویروس کرونا؛ کارکنان اداره‌های دولتی در کابل به تعطیلات سه‌هفته‌ای می‌روند

توسطروایت زنده

فروردین ۹, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی اعلان کرده که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارکنان اداره‌های خدمات غیرنظامی در کابل از امروز شنبه(۹حمل) برای مدت سه هفته به تعطیلات می‌روند.

کمیسیون اصلاحات اداری شب گذشته(جمعه، 8حمل) با نشر یک اعلامیه گفته است که این تصمیم بر بنیاد طرح پیشنهادی کمیته اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تصویب کابینه گرفته شده است.

این کمیسیون افزوده که کارکنان خدمات غیرنظامی به استثنای رؤسا و رؤسای عمومی و کارکنانی که ادامه وظیفه‌شان از سوی ادارات‌، مهم و ضروری دانسته می‌شود، فقط در شهر و ولسوالی‌های کابل به مدت سه هفته به تعطیلات می‌روند.

Crorna

به گفته کمیسیون اصلاحات اداری، زنان باردار کارمند در وزارت صحت عامه و همچنان زنانی که کودکان آنان شامل کودکستان های دولتی و خصوصی اند، به منظور مصون ماندن از بیماری کووید ۱۹، در سراسر کشور، برای مدت سه هفته تعطیل شده اند.

این کمیسیون تاکید کرده که کارکنان خدمات غیرنظامی در این تعطیلات، مستحق تمام حقوق و امتیازات هم‌مانند حضورشان در اداره می‌شوند.

این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان از مرز 100 تن گذشته و در شهر کابل نیز از امروز محدودیت گشت و گذار وضع شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *