جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ دبیرکل سازمان ملل خوهان آتش بس جهانی شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دبیر کل سازمان ملل متحد برای مقابله با ویروس کرونا، خواستار آتش‌بس جهانی شده است.

آنتونیو گوترش به تازگی در یک اعلامیه گفته است: “جهان اکنون با دشمن مشترکی به نام کرونا مواجه است که اهمیتی به ملیت، قومیت، جناح یا هیچ اعتقاد و باوری نمی‌دهد و بی‌درنگ همه را هدف قرار می‌دهد”.

گوترش افزوده، درگیری‌های مسلحانه در سراسر جهان رو به افزایش بوده و گروه‌های آسیب‌پذیر از زنان و کودکان گرفته تا افراد دارای نیازهای خاص و آوارگان قربانی این درگیری‌ها، بیش از طرف‌های دیگر در معرض ضررهای ویرانگر این ویروس(کرونا) قرار دارند.

un1

او تاکید کرده: “خواستار آتش‌بس فوری در سراسر جهان هستم و زمان آن فرا رسیده تا به درگیری‌های مسلحانه پایان داد و با هم بر جنگ حقیقی در زندگی‌مان تمرکز کنیم.”

دبیرکل سازمان ملل در ادامه خاطرنشان کرده که سازمان ملل در حال حاضر به دو میلیارد دالر جهت کمک به کشورهای فقیر برای مقابله با ویروس کرونا و نیز بسته‌ ویژه برای حمایت از اقتصادهای کشورها نیاز دارد.

این در حالی است که ویروس کرونا با سرعت تمام در سراسر جهان در حال گسترش است و سازمان جهانی بهداشت از افزایش گسترش این ویروس ابراز نگرانی کرده است.

بر اساس تازه ترین آمارها، تاکنون ۱۶ هزار و ۵۵۸ هزار نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان جان باخته و حدود ۳۸۱ هزار و ۶۴۹ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که این میان 42 تن در افغانستان مبتلا شده‌اند. از این جمع، بیش از 100 هزار تن بهبود یافته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان