جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عبدالله: سفر پمپیو فرصتی برای حل بحران موجود بود، اما از آن استفاده نشد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله که به عنوان “رییس‌جمهور دولت همه‌شمول” سوگند یاد کرده، در اعلامیه‌ای در پیوند به سفر اخیر وزیر امورخارجه امریکا به افغانستان گفته که این سفر فرصتی را برای حل بحران موجود ایجاد کرد؛ اما متأسفانه از این فرصت استفاده خوب صورت نگرفت.

او امروز سه‌شنبه(5حمل) در یک اعلامیه گفته: “مایک پامپئو، وزیر امورخارجه‌ ایالات متحده امریکا در شرایط بحران جهانی کرونا به افغانستان سفر نمود. ما از این اقدام ایشان استقبال و تشکر می‌نماییم. این سفر فرصتی را برای حل بحران موجود ایجاد کرد که متأسفانه از این فرصت استفاده خوب صورت نگرفت.”

abdullah with pompeo

عبدالله عبدالله افزوده است، طوری که در اعلامیه‌ منتشره از طرف وزارت امورخارجه‌ ایالات متحده‌ امریکا تذکر داده شده، پامپئو پیام حکومت امریکا را مبنی بر ضرورت جدی و فوری حل بحران موجود توسط رهبران سیاسی کشور انتقال داد و بر فوری بودن این موضوع تأکید کرد. او همچنان تاکید کرده که ادامه همکاری های امریکا در راستای تامین منافع ملی و آوردن صلح در کشور، برای مردم ما اهمیت خاص دارد.

او خاطر نشان کرده: “یک‌باردیگر به مردم اطمینان می‌دهیم که ما راه حل مشکلات را در گفتگو و مذاکره می‌دانیم و در عین حال تأمین صلح در کشور با حفظ سلامت و بی‌طرفی کامل نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در هر شرایط برای ما اولویت دارد.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان