جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی در پیام سال نو: قشر سیاسی باید برای خواسته های مردم متحدانه حرکت کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رییس جمهور در پیام ویدیویی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، از سیاسیون خواست دست به دست هم دهند و متحدانه برای خواسته های مردم حرکت کنند.

اشرف غنی امروز پنج شنبه(29حوت) از شهروندان کشور خواست به دلیل شیوع ویروس کرونا، تجلیل از سال نو را قسمی برگزار کنند که تجمعات و گردهمایی های مردمی را در پی نداشته باشد.

او سال 1399 را سال همبستگی و اصلاحات نامگذاری کرد و گفت که اکنون زمان اتحاد و همبستگی است.

عنی تاکید کرد که صلح؛ هم صدایی و همکاری می خواهد و برای رسیدن به صلح و ثبات واقعی، لازم است گام های جدی برای اصلاحات برداشته شود.

او خاطرنشان کرد: “همان گونه که جنگ،  دشمن افغانستان است؛ فساد نیز دشمن است. برای آوردن اصلاحات و کامیابی آن، ضروری است که دست به دست هم دهیم و قلب های خود را نزدیک کنیم و برای روشنایی فردا گام های مشترک برداریم.”

Ghani

غنی اضافه کرده که حکومت داری خوب، پول و بودجه نمی خواهد، بلکه همکاری و هم صدایی می خواهد و افغانستان با اعتدال می تواند از موانع و مشکلات عبور کند تا آینده درخشان در پیش داشته باشد.

او در پیام اش اضافه کرد که به خاطر شیوع ویروس کرونا مکاتب تا آخر ماه حمل تعطیل شده و به وزارت معارف هدایت داده شده تا از طریق تلویزیون و راه های دیگر زمینه آموزش شاگردان را فراهم کند.

رییس جمهور در حالی از سیاسیون می خواهد که متحدانه حرکت کند که هم اکنون افغانستان دو رییس جمهور دارد و شماری زیادی از سیاسیون برای ایجاد هیئت گفتگوکننده صلح توافق نظر ندارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان