توزیع پاسپورت به استثنای موارد خاص متوقف شد

توسطروایت زنده

اسفند ۲۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۱, ۱۴۰۲

وزارت داخله اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع ویروس کرونا، توزیع پاسپورت به جز چند مورد خاص متوقف شده است.

وزارت داخله امروز سه‌شنبه(27حوت) با نشر یک اعلامیه گفته است که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمیته دولتی ارتباطات عامه فیصله کرده که تمامی فعالیت‌های محلاتی که در آن تجمع افراد صورت می گیرد، متوقف شود.

این وزارت افزوده است که طبق فیصله این کمیته، توزیع پاسپورت در مرکز و ولایات کشور به استثنای موارد خاص، تا پایان ماه حمل سال آینده متوقف شده است.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است، صدور پاسپورت به مریضان با تایید داکتران ریاست صحیه موظف در اداره مرکزی پاسپورت و مریضان حاد و مشهود در ولایت ها پس از تصدیق ریاست صحت‌عامه ولایت مربوط صورت می گیرد.

passport

بر اساس این اعلامیه، ارائه خدمات پاسپورت به تاجران ملی به ملاحظه جواز تجارتی و مکتوب وزارت صنعت و تجارت، تمام مجروحین ملکی و نظامی در حالات خاص و متقاضیانی که پاسپورت‌های شان ویزه معتبر داشته باشد و دارای مشکلات باشد، می‌توانند غرض حل مشکلات شان به ریاست عمومی پاسپورت و مدیریت‌های پاسپورت ولایات مراجعه کنند.

وزارت داخله تاکید کرده، متقاضیانی که قبل از صدور این اطلاعیه اسنادهای‌شان را برای اخذ پاسپورت در مرکز و ولایات طی مراحل کرده، می‌توانند به تاریخ‌های معینه پاسپورت خویش را از پوسته‌خانه‌های مربوط به دست آورند.

به گفته این وزارت، خدمات تمدید ویزه برای اتباع خارجی نیز در ریاست عمومی پاسپورت و مدیریت‌های پاسپورت ولایات، که خدمات تمدید ویزه را دارا است، ارائه می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *