جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

آمر حوزه هشتم امنیتی پولیس کابل به دلیل عدم حمایت از نیروهایش برکنار شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پس از آن‌که دو نیروی پولیس از سوی یکی از وکلای پارلمان لت و کوب شد، وزارت داخله اعلان کرده است که آمر حوزه هشتم امنیتی پولیس کابل را برکنار کرده است.

مروه امینی، معاون سخنگوی وزارت داخله گفته است که عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی این وزارت امروز شنبه(24حوت) با سه تن از نیروهای حوزه هشتم امنیتی پولیس که در جریان وظیفه از طرف محافظین یکی از وکلای پارلمان لت و کوب شده، دیدار کرده است.

photo_2020-03-14_17-20-34

امینی افزوده است که جنرال قانع در این دیدار به فرماندهی پولیس کابل هدایت داده تا آمر حوزه هشتم امنیتی پولیس را به دلیل عدم حمایه از نیروهایش برکنار و عاملین این قضیه به ارگان های عالی و قضایی معرفی شوند.

آمر حوزه هشتم امنیتی پولیس کابل در حالی برکنار شده که سه تن از نیروهای این حوزه از سوی یکی از وکلای پارلمان در ساحه چمن حضوری کابل لت و کوب شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان