جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

یونیسف طرح جهانی پایان دادن به ازدواج کودکان را برای 4 سال دیگر تمدید می کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

صندوق کودکان سازمان ملل(یونیسف) امروز پنج‌شنبه(22 حوت) اعلام كرده كه طرح چند كشور برای پایان دادن به ازدواج كودكان و یاری رساندن به حقوق میلیون ها دختر در سراسر جهان، برای چهار سال دیگر تمدید خواهد شد.

تا سال 2023، برنامه جهانی UNFPA-UNICEF برای پایان دادن به ازدواج کودکان به بیش از 14 میلیون دختر نوجوان در 12 کشور آفریقایی، خاورمیانه و آسیای جنوبی خدمات مستقیم خواهد داد.  این برنامه – که برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد – همچنین خانواده‌ها، مربیان، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، دولت ها و رهبران مذهبی و سنتی را به عنوان بخشی از تلاش های جهانی برای پایان دادن به ازدواج کودکان تا سال 2030 سهیم می‌سازد.

children

هانریتا فور، مدیر اجرایی یونیسف گفت: “از زمان آغاز این برنامه جهانی، میلیون ها دختر از ازدواج ناخواسته نجات داده شده اند.  با این وجود ما نباید 12 میلیون دختر دیگر را فراموش کنیم که هنوز هم هر ساله ازدواج می کنند و باعث آسیب های جبران ناپذیری به آینده، سلامتی و رفاه آن‌ها می شود.  چهار سال آینده این برنامه فرصتی جدید برای تأثیرگذاری بر حرکت ما بوده تا برای همیشه به این عمل ویرانگر پایان دهیم”.

از زمان اجرای این برنامه جهانی در سال 2016، بیش از 7.7 میلیون دختر نوجوان و بیش از 4.2 میلیون عضو جامعه، اطلاعات، مهارت و خدمات به دست آوردند.  این برنامه همچنین از دولت ها برای توسعه و اجرای استراتژی های ملی برای پایان دادن به ازدواج زیر سن کودکان پشتیبانی کرده است.

این در حالیست که در سراسر جهان، حدود 650 میلیون دختر و زن  به عنوان کودک زیرسن ازدواج کرده اند كه تقریبا نیمی از آن ها در كشورهایی كه از طریق این برنامه جهانی حمایت می شود، زندگی می كنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان