جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ یک ساعت درسی مکاتب به آگاهی‌دهی در مورد کرونا اختصاص یافت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف اعلان کرده است که یک ساعت درسی مکاتب ولایت های گرمسیر را برای آگاهی‌دهی در مورد راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا اختصاص داده است.

وزارت معارف امروز چهارشنبه(21حوت) با نشر یک اعلامیه گفته است که ساعات درسی مضامین “مهارت‌های زندگی دوره ابتداییه(صنوف ۱ـ۳) ، حفظ الصحه در دور دوم دور ابتداییه(صنوف 3ـ6) و مضمون معلومات طبیعی در د‌وره‌های متوسطه و لیسه” به آگهی‌دهی در مورد راه‌های وقایه از ابتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است.

این وزارت تاکید کرده که این روند طبق تقسیم اوقات درسی شاگردان مکاتب، تا پایان تهدید شیوع ویروس کرونا ادامه دارد و در این مورد آگهی‌دهی صورت می گیرد.

moe

از سویی به گفته وزارت معارف، قرار است در جریان هفته‌ آینده سمینار یک روزه آگاهی‌دهی درباره‌ راه‌های پیش گیری از شیوع ویروس کرونا برای مدیران صحت و تربیت بدنی ریاست های معارف ولایات به همکاری وزارت صحت عامه دایر شود.

به گفته این وزارت، وزارت‌های معارف و صحت عامه به منظور تنظیم مکانیزم آگهی‌دهی به سطح مکاتب، تهیه و انتقال بسته‌های معلوماتی در رابطه به راه‌های پیش‌گیرانه از ابتلا به ویروس کرونا، کمیته‌ای را با حضور نمایند‌گان با صلاحیت این ادارات تشکیل داده و قرار است وزارت صحت عامه به تعداد 2 میلیون و 220 هزار قطعه بروشور، 18 هزار قطعه پوستر و صدها حلقه سی دی با محتوای راه‌های وقایه از ویروس کرونا را در جریان هفته‌ آینده در اختیار مسوولان بخش صحی ریاست‌های معارف ولایات قرار دهد.

این اقدامات در حالی صورت گرفته است که وزارت صحت عامه از ثبت 7 قضیه مثبت ابتلا به ویروس کرونا در ولایت‌های هرات و سمنگان خبر داده است. پیش از این وزارت معارف فعالیت تمامی مراکز آموزشی در ولایت‌های هرات، نیمروز و فراه را به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا ماه حمل سال آینده به تعلیق آورده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان