جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون حقوق بشر خواستار مشارکت زنان در ترکیب هیأت مذاکره کننده صلح شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل حقوق بشر می‌گوید که هرچند جنگ، ناامنی، فقر و سنت‌های دست‌وپاگیر از چالش‌های جدی بر سر راه دست‌یابی زنان به حقوق‌شان بوده، اما اکنون با آغاز گفت‌وگوهای صلح بین‌الافغانی، فرصت‌ها و تهدیدهای تازه‌ای جامعه‌ی زنان را به تأمل فرامی‌خواند.

این کمیسیون امروز یک‌شنبه(18حوت) در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت از هشتم مارچ، روز جهانی همبستگی زنان، گفته است که با توجه به وضعیت جاری، دولت افغانستان باید حضور و مشارکت معنادار زنان را در همه ساختارهای مرتبط به روند صلح، به شمول ترکیب هیأت مذاکره‌کننده تضمین کند.

photo_2020-03-08_17-50-49

در ادامه این پیام آمده است که رسیدن به افغانستان صلح‌آمیز و توسعه‌یافته، زمانی ممکن می‌شود که در یک شرایط آزاد و منصفانه، از ظرفیت انسانی تمام شهروندان به ویژه زنان بهره‌ درست گرفته شود.

قابل یادآوری است که کمیسیون حقوق بشر امروز با افتتاح یک نمایشگاه کتاب در دانشگاه کابل، از هشتم مارچ، روز همبستگی زنان جهان تجلیل کرد. این نمایشگاه به مدت دو روز (18-19 حوت) به روی بازدید کنندگان باز است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان