جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وزارت مهاجرین: بیش از 500 هزار نفر در سال مالی 98 به افغانستان بازگشته‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت امور مهاجرین می گوید که شمار مجموعی بازگشت کنندگان داوطلب و اجباری به وطن در سال مالی 1398، به 548 هزار و 607 نفر می رسد.

سید حسین عالمی بلخی، وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان که امروز یک‌شنبه(18حوت) در برنامه “پاسخ‌دهی دولت به ملت” در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت صحبت می کرد، گفت: عودت مهاجرین از اولویت کاری دولت است و به همین منظور در سال مالی 1398 زمینه برگشت بیش از 500 هزار عودت کننده به کشور مساعد گردیده است.

alemi balkhi

او گفت، شمار مجموعی بازگشت کنندگان داوطلب و اجباری از ایران، پاکستان، کشورهای اروپایی و سایر کشورها به وطن، در سال مالی 98، به 548 هزار و 607 نفر می رسد.

از سوی دیگر، به گفته بلخی، در طول سال مالی جاری، به تعداد 721 هزار و 182 تن از تمامی نقاط افغانستان به نقاط امن بی‌جا شده اند.

از این میان، وی افزود که بر اساس پالیسی ملی بی‌جاشدگان، زمینه استقرار و ادغام بی‌جاشدگان برای 63هزار و 349 خانواده بی‌جاشده داخلی به محلات اصلی شان فراهم گردیده که به تعداد 7 هزار و 219 خانواده از بودجه اختیاری این وزارت و به تعداد 560 هزار و 70 خانواده دیگر به طور خودانگیخته به محلات اصلی شان برگشت نموده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان